خوانش و نقد “آن سوی روح مادربزرگ” در فرهنگسرای فردوس

۰۵اردیبهشت،

داستان “آن سوی روح مادربزرگ” نوشته امیر حسین روحی در برنامه “با هم بخوانیم” فرهنگسرای فردوس پس از خوانش نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس ، در هفتاد وهشتمین جلسه از برنامه” با هم بخوانیم” که یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ برگزار می گردد داستان «آن سوی روح مادربزرگ» ، ابتدا خوانش و سپس توسط جعفر توزنده جانی کارشناس ادبی این برنامه مورد نقد و بررسی  قرار می گیرد. 
در این داستان شخصی به نام((عزیزی)) که صاحب چند شرکت است, با چهل میلیون دلار ارز از مملکت می‌گریزد و دارایی و اثاثیه((مهندس روانمهر)) یکی از مشاوران او به اتهام مشارکت, توقیف می‌شود .سرانجام((نرگس)) ـ خدمتکار مهندس روانمهر ـ و شوهر معتاد او ـ ((داود)) ـ مدارکی به دست می‌آورند که دال بر بی‌گناهی مهندس روانمهر است.
این کتاب در ۱۶۸ صفحه در قطع رقعی از سوی انتشار یافتنات تهران انتشار یافته است.  
علاقه مندان می توانند  با حضور در فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات در این نشست و مطالعه گروهی شرکت کنند. شماره تلفن: ۴۴۰۸۱۰۴۳ کتابخانه فردوس آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.
همچنین؛ نشانی اینترنتی : ferdos.farhangsara.ir  برای آگاهی بیشتر مخاطبان از این برنامه و سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ اعلام شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.