خواننده آلبوم حکایت «رسول مهربانی» را منتشر می کند

خواننده آلبوم حکایت «رسول مهربانی» را منتشر می کند

شبکه ایران/ نداسیجانی فرهاد برنجان در گفتگو با شبکه ایران گفت: این کار به سفارش مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده است و ترانه سرای آن سعید میرازیی می باشد.
برنجان افزود: پیش از این نیز دو قطعه «شورانگیز»با همکاری ستار سهرابی و «زیارت» با صدای حمید فولادی را به سفارش این مرکز تولید و منتشر کرده ام.
خواننده آلبوم «حکایت» درباره علت ورود به عرصه خوانندگی اظهار داشت: شعر قدما و کلاسیک برای پذیرش موسیقی ظرفیت بسیاربالایی دارد .
وی افزود:دلیل دیگر آن نزدیکتر شدن موسیقی پاپ و اشعار قدما و کلاسیک است.این کار راهیست برای اتصال شعر قدیم با موسیقی جدید.
این آهنگساز ادامه داد:آهنگساز،تنظیم کننده و خواننده این آلبوم خودم هستم و اشعار آن از حافظ و مولانا است . 

برنجان افزود:ژانر این آلبوم پاپ تلفیقی است که در قالب یک آلبوم منتشر شده است .
این خواننده گفت: این آلبوم شامل ۹ قطعه است که «ای دوست»، «دلدار من»، «دوستی»، «بنمای رخ»، «حکایت»، «قافله عمر»، «در این عشق بمیرید»، «سرخوشان عشق»، «یوسف خوشنام ما» و.. عناوین این قطعات هستند.
وی تصریح کرد: قطعات این آلبوم هم به صورت آکوستیک و هم به صورت الکترونیک ضبط شده و پایه قطعات از سازهای ایرانی است.
برنجان گفت:در آلبوم «حکایت» به سبب عنصر ریتم و سرعت سعی شده سن مخاطب نیز در نظر گرفته شود.یعنی سعی کرده ایم مخاطبان درسن  پایین بتواند با اشعار کلاسیک ارتباط برقرار کنند.
این آهنگساز افزود:موسیقی ها در این آلبوم ریتمیک و روان انتخاب شده است در صورتی که به کلام و موضوع لطمه وارد نشود و این دو پیوند خوبی با هم داشته باشند.


 

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.