خواننده «اذان می‌گوید» اشعار شاملو را می‌خواند

سینما پرس- گروه هفت هنر/فریدون خشنود از کار بر روی آلبومی با صدای محمد حشمتی خبر داد و گفت: احتمال دارد این آلبوم «میشه خوب بود میشه بد بود» نام بگیرد.

فریدون خشنود آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبومی با صدای محمد حشمتی هستم که تصمیم دارم سبک نویی برای آن ایجاد و یک فضای جدید را در آن به وجود آورم. این آلبوم احتمال دارد «میشه خوب بود، میشه بد بود» نام بگیرد که برگرفته از این جمله «زندگی یه انتخابه میشه خوب بود میشه بد بود» است.

وی افزود: در شرایط حال حاضر سه آلبوم منتشر کرده ایم که «خونه خورشید» با صدای محمد حشمتی و اشعاراحمد شاملو، «آمده ام» با صدای حشمتی و اشعاری از علی معلم، علیرضا قزه، مولانا و «اذان می گوید» که باز با صدای محمد حشمتی است و داخل آن همان آهنگ معروف برنامه آفتاب شرقی «اذان می گوید» قرار دارد.

این آهنگساز در خصوص آلبوم «آمده ام» تصریح کرد: آلبوم «آمده ام» تمامی قطعات آن در وصف امام زمان است و با ارکستر بزرگ و صدای محمد حشمتی به صورت یک کار فاخر و ریتم دار درآمده است. این آلبوم شامل هفت قطعه است که دو قطعه آن از علیرضا قزوه، دو قطعه از علی معلم و دو قطعه از مولانا و یکی از قطعات ترکیبی از چند کلام است. موسیقی این البوم تلفیقی از موسیقی پاپ کلاسیک و سازبندی آن کاملا ارکسترال است.

خشنود در پایان خاطر نشان کرد: آلبوم دیگری که به تازگی کار کردم «گل هام گل آفتابگردون» نام داشت که شامل ۱۲ قطعه بی کلام می شود و در آن به جای صدای خواننده از سازهایی مانند ویـلون، پیـانو، کلارینت، آکـاردون، تار، باقـلما، فلـوت، ترومپت، مزمار(ساز عربی)، ساکسیفون، تمبک، تمپو و … استفاده شده است.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۱۴۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.