خواننده زن معروف ، مسلمان و باحجاب شد + عکس

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

یک خواننده زن مالزیایی به طور رسمی اعلام کرد مسلمان شده است. این خواننده پاپ اهل مالزی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد به دین اسلام گرویده است.

خانم استیسی (Stacy) که از خوانندگان معروف پاپ در مالزی است در این کنفرانس به شایعات در مورد پیوستن به دین مبین اسلام پایان داد و گفت: من بسیار خوشحالم چرا که بالاخره مسلمان شدم.

Malaysian_Pop_Star_Reverts_To_Islam

این برنده آکادمی موسیقی پس از اعلام رسمی گرویدن به دین اسلام به همه شایعات در مورد خود پایان داد چرا که پیش از این ویدئویی از او در حال خواندن شهادتین منتشر شده بود که تکذیب یا تائید نشده بود.

استیسی پس از ادای رسمی شهادتین در مرکز ثبت منطقه جوهور در مالزی نام اسلامی «ام شیخه استیسی بنت انام» را برای خود برگزید.

این ستاره ۲۵ ساله موسیقی پاپ اظهار امیدواری کرد که طرفدارانش او را در مورد گرایش به اسلام به چالش نکشند و گفت: من پیش از این مسیحی بودم و به آن افتخار می کردم؛ اما گرویدن به اسلام کاری قلبی بوده و من عاشق اسلام شده ام و آمادگی دارم با تمام قلبم آن را پذیرا باشم؛ امیدوارم همه به این احساس من احترام بگذارند و من را سرزنش نکنند.

۶۱۰۸ce70f1

او شایعات در مورد آشنایی با آکیم احمد از خوانندگان و بازیگران مسلمان و مسلمان شدن به خاطر او را تکذیب کرد و گفت: من به خاطر او مسلمان نشده ام و ما فعلا برنامه ای برای ازدواج نداریم.

استیسی افزود:  مسلمان شدن یک مسئولیت عظیم است و نمی توان فقط برای به دست آوردن یک شخص، تن به این مسوولیت بزرگ سپرد.


ممتاز نیوز » جالب و خواندنی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.