خواننده لبنانی فرمانده گروهک مسلح شد

۳۱فروردین۱۳،

پایگاه خبری العالم: یک خواننده لبنانی با استناد به فتوای یکی از علمای سلفی افراطی لبنان، برای عضو گیری در گردان “جهاد” ضد سوریه فراخوان داد.

 “فضل شاکر” که مدتی است با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از گروه های مسلح در سوریه اعلام کرده، با انتشار یافتن ویدیویی در یوتیوب از تشکیل گردانی برای مبارزه ضد نظام سوریه خبر داد و برای عضویت داوطلبان در این گردان فراخوان داد.

وی در این ویدیو، حمایت مالی و تجهیزاتی از این گردان را خواستار شد.

این فراخوان فضل شاکر پس از آن مطرح شد که “احمد الاسیر” از علمای سلفی افراطی لبنانی با صدور فتوایی گفت: “بر هر مسلمان در داخل و خارج لبنان که می تواند به سوریه برسد، واجب شرعی است که به سوریه برود و از برادران سوری دفاع کند”.!

فضل شاکر قبلا نیز اعلام کرده بود که ملتها باید به اسلام گرایان فرصت دهند؛ وی تاکید کرده بود که با خواندن ترانه هایی دینی بار دیگر به عرصه خوانندگی باز می گردد.

رئیس جمهور سوریه اخیرا اعلام کرده است، کار گروه موسوم به “ارتش آزاد” خاتمه یافته و سوریه اکنون در حال جنگ با عناصر مسلح القاعده از ۲۳ ملیت مختلف است.

نیروهای ارتش سوریه طی روزهای اخیر عملیات گسترده و موفقی را برای پاکسازی مناطق مرزی نزدیک لبنان انجام داده، و مناطق بسیاری را از وجود گروه های تروریستی پاکسازی کرده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.