خواننده لس آنجلسی دوباره به نفع جریان خاص خبرساز می‌شود؟

۳۰م دیماه ،

خبر فعالیت حبیب محبیان در ایران و انتشار یافتن آلبوم او واکنش‌های بسیاری را بدنبال داشت، بطوری که حتی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران از دعوت کنندگان این اشخاص به کشور خواست دست از این کارها بردارند چرا که این خوانندگان در جنایات رژیم پهلوی شریک می باشند. شاید همین واکنش‌ها نیز بود که برای مدتی جریان مزبور را در لاک دفاع فرو برد

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، بازگشت حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی به ایران پس از سال‌ها اقامت در امریکا، اولین بار در اردیبهشت ماه سال ۸۹ یعنی حدود سه سال قبل خبرساز شد و در همان ماه‌ها حتی خبری مبنی بر احتمال انتشار یافتن یک آلبوم از وی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، این خبر البته تکذیب شد اما پشت پرده‌های این خبر از جمله تلاش یک جریان خاص در داخل دولت برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این خواننده و حتی دیدار او با سرحلقه این جریان تکذیب نشد تا مشخص شود جریان مذکور در ادامه گوشه چشم‌هایی که به هنرمندان وطنی دارد و از بعضی خاصه خرجی‌ها نیز برای جذب آنان دریغ نمی‌کند، به استفاده از خوانندگان بد سابقه و لس آنجلسی نیز برای تکمیل پروژه خود بی میل نیست.

خبر فعالیت حبیب محبیان در ایران و انتشار یافتن آلبوم او واکنش‌های بسیاری را بدنبال داشت، بطوری که حتی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران از دعوت کنندگان این اشخاص به کشور خواست دست از این کارها بردارند چرا که این خوانندگان در جنایات رژیم پهلوی شریک می باشند. شاید همین واکنش‌ها نیز بود که برای مدتی جریان مزبور را در لاک دفاع فرو برد و گویا ترجیح دادند که فیتیله مدعو لس آنجلسی خود را نیز پایین بکشند.

اما اکنون پس از گذشت سه سال و در حالی‌که اغلب فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی و حتی اقتصادی رنگ و بویی از انتخابات نیز خود به خود دارد، خبر فعالیت حبیب و انتشار یافتن آلبوم وی دهان به دهان می‌چرخد تا این سوال دوباره مطرح شود که آیا خواننده لس آنجلسی دوباره به نفع جریان خاص خبرساز می‌شود؟


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بابک:

    چرا خواننده گان ایرانی تا دبی میرون کنسرت اجرا کنند ولی خواننده گانی که مال کشور خود هستن نباید بیان داخل کشور خود چه برسه کنسرت اجرا کنند؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.