خواننده معروف ایرانی در حال کما

مهرداد کاظمی – خواننده سرودهای انقلابی – در کما به سر می‌برد.
ممتازنیوز : مهرداد کاظمی – خواننده سرودهای انقلابی – در کما به سر می‌برد.

جمشید جم ـ خواننده «یاردبستانی» با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهرداد کاظمی در حال حاضر در سی سی یو بستری است و در حالت کما قرار دارد.

او ادامه داد: مهرداد بیماری خاصی نداشت، اما یکباره دچار مشکل تنفسی شد و در حال حاضر یک هفته‌ای می‌شود که در بیمارستان بستری شده است.

جم با اشاره به بیماری ریوی این هنرمند، اظهار کرد: حال مهرداد اصلا خوب نیست، اما از مردم می‌خواهم که در هفته دفاع مقدس برایش دعا کنند.

مهرداد کاظمی در سال ۱۳۳۰ در تهران متولد شد و در زمان تحصیل به ویژه در دوران ابتدایى در مدرسه، قرآن و سرود ‌می‌خواند و همواره مورد تشویق و محبت مربیان و همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت.

او در دوران متوسطه، با حضور تعدادی از همکلاسی‌هایش ارکسترى تشکیل داد و در مسابقات هنرى دبیرستان‌ها و اردوهاى منظریه و رامسر شرکت و مقام‌هایى کسب کرد.

عکس

کاظمى کمتر از ۱۶ سال داشت که در امتحان ورودى رادیو و تلویزیون شرکت کرد و قبول شد و به این مرکز راه یافت و پس از طى کلاس‌هایى موفق شد تا از طریق امتحان وارد وزارت فرهنگ و هنر وقت شود و تحت تعلیم استادان موسیقى ایرانى و خارجى قرار گیرد.

او پس از چندى به عنوان سولیست گروه کر و ارکسترهاى فرهنگ و هنر مشغول کار شد و از سال ۱۳۵۰ به مدت چهار سال نزد زنده یاد ادیب خوانسارى بهره گرفت و پس از آن وارد هنرستان عالى موسیقى شد و برای چهار سال دیگر نزد محمود کریمى شاگری کرد.

کاظمی برای دو سال در کنار محمدرضا شجریان آموزش دید و در ادامه تلاش‌هایش موفق به دریافت درجه‏ دکتراى افتخارى ارزشیابى هنرى شد.

او با اجراى قطعه «اى ساربان» از ساخته‏‌هاى حسن ریاحی، بار دیگر درخشید. از دیگر کارهاى او باید از آلبوم «بهاران» یاد کرد که کاری گروهى و حاصل ده سال موسیقى بعد از انقلاب اسلامی است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خواننده سرودهای انقلابی, خواننده سرودهای انقلابی در کما, خواننده معروف ایرانی در حال کما, خواننده معروف دهه ۶۰, خواننده معروف دهه ۶۰ در کما, هرداد کاظمی, کما


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.