خواننده نباید تجربیات خود را در قالب آلبوم ارائه دهد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

همراه با امیریل ارجمند در مسیر موسیقی امروز کشور/ بخش پایانی؛

یک خواننده نباید تجربیات خود را در قالب آلبوم ارائه دهد بلکه پس از کسب یکسری از تجربیات باید آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کند.

امیریل ارجمند، خواننده و آهنگسازی مطرح کشورمان در  گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب؛ افزود: در حال حاضر کیفیت آلبوم های موسیقی در دو دسته خوب و بد جای می گیرد.
وی ادامه داد: همه آثار تولید شده خوب نیست بلکه باید همه نوع آلبومی وجود داشته باشد تا کار خوب توان خودنمایی پیدا کند.
ارجمند با اشاره به لزوم بهره گیری از تجربیات در آلبوم های موسیقی، تصریح کرد: ما نباید تجربیاتمان را در قالب آلبوم ارایه دهیم بلکه باید پس از کسب یکسری تجربیات آلبوم های خود را به مخاطبان ارایه دهیم.
این آهنگساز موسیقی پاپ ادامه داد: دغدغه یک خواننده در آلبوم وی باید مشخص باشد تا مخاطب بتواند این موضوع را احساس کند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی خوانندگان ابتدا با خودشان و سپس با مخاطبانشان شوخی می کنند که از جمله این شوخی ها می توان به شلوغ بودن یک قطعه موسیقی اشاره کرد.
خواننده تیتراژ سریال “همه بچه های من” در ادامه اظهار داشت: برخی خوانندگان قطعه هایی را می خوانند که بسیار شلوغ است که این موضوع به طور یقین از نحوه ساخت ملودی توسط آهنگساز آن اثر نیز بهره می گیرد.
این آهنگساز کشورمان افزود: هنگامی که خواننده و آهنگسازی که اثری شلوغ را تولید کرده در هنگام اجرای زنده آن اثر نتواند کیفیت آن قطعه شلوغ را همانند کیفیت میکس شده آن ارایه دهد با خود و سپس با مخاطبانش شوخی کرده که این موضوع چندان مناسب نیست.
گفتنی است؛ صدای “امیریل ارجمند” بر تیتراژ آثاری همچون “پنجره”، “دفترخانه شماره “۱۳، “همیشه” و “آرزوهای شیرین” نقش بسته است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.