خوانندگان وطنی برای خلیج فارس و ابوموسی می‌خوانند

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۴۴:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اولین کنسرت امسال در برج میلاد به اجرای همزمان سالار عقیلی، نیما مسیحا، محمد خزاعی و مانی رهنما اختصاص دارد که در روز خلیج فارس با بلیط‌های ۹۰ هزار تومانی اجرا خواهند داشت.
به گزارش آریا به نقل ازمانا، صبح امروز نشست خبری کنسرت روز بزرگداشت خلیج فارس در برج میلاد برگزار شد. در ابتدای این نشست، حامد بی‌آزار مدیر مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است و ما هم بر طبق برنامه‌ای که داریم در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه اجرا کنیم به همین خاطر کنسرت روز بزرگداشت خلیج فارس با حضور همزمان سالار عقیلی، نیما مسیحا، محمد خزاعی و مانی رهنما را اجرا می‌کنیم.
فریبرز صفردوست؛ مدیرعامل شرکت شکوه موسیقی ایرانیان که کنسرت‌گذار این برنامه است، گفت: این برنامه ارکستر آکادمیک تهران در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد با همنشینی خوانندگان پاپ و سنتی یکدیگر روی صحنه می‌رود.
وی ادامه داد: در این کنسرت که در هفته خلیج‌فارس (۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود، دو خواننده موسیقی سنتی، سالار عقیلی و حمید خزاعی و دو خواننده موسیقی پاپ، مانی رهنما و نیما مسیحا با همراهی اعضای ارکستر تهران که ۱۱۰ نفر هستند، روی صحنه می‌روند.
وی در مورد نحوه فروش بلیط این کنسرت توضیح داد: ما فروش اینترنتی و فروش سنتی یعنی چاپ بلیط خواهیم داشت که بلیط‌های بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومانی را به فروش برساند.
صفر‌دوست اظهار کرد: کنسرت ملی خلیج ‌فارس نخستین و بزرگ‌ترین برنامه موسیقی در سال ۹۱ است که با نگاه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی طرحی نو را ارائه داده است. وی با اشاره به اینکه دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خوبی در این زمینه داشته است، گفت: این کنسرت صدای ملت ایران است برای کشورهای همسایه که بدانند ما هوشیاریم.
صفر‌دوست تصریح کرد: قطعات اجرایی این کنسرت با اصول موسیقی ملی اجرا می‌شود که ارکستر آکادمیک تهران کار آهنگ‌سازی آن را برعهده دارند. وی یادآور شد: برنامه اجرایی این کنسرت مشترک در ابتدا با حضور سالار عقیلی آغاز می‌شود که نیما مسیحا، حمید خزایی و مانی رهنما اجراهای بعدی را برعهده دارند. قطعه ای ایران به صورت هم‌خوانی توسط این چهار خواننده اجرا خواهد شد.
امین سالمی، رهبر ارکستر آکادمیک تهران هم درباره برگزاری این کنسرت، پیشنهاد برگزاری این کنسرت سال گذشته از سوی شرکت شکوه ایرانیان با ما مطرح شد و بر آن شدیم تا در روز خلیج‌فارس این برنامه را اجرا کنیم. وی افزود: این کنسرت با حضور خوانندگان مختلف برگزار می‌شود و در آن قطعاتی با مضمون وطن اجرا می‌شود. در انتخاب خوانندگان نیز سعی کردیم خواننده‌های قوی هر دو حوزه سنتی و پاپ را انتخاب کنیم که اشعاری با موضوع وطن داشته باشند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۴۴۲۲۳۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.