خوانندگان پاپ به استقبال ۲۲ بهمن می‌روند

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

همزمان با فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعدد هنری در سراسر کشور برگزار می‌شود و تعدادی از خوانندگان این روزها به صحنه می‌روند.

درادامه این برنامه‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

محسن یگانه به مناسبت دهه فجر می‌خواند

محسن یگانه ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری ساعت ۱۲:۳۰ در سالن تالار شهر کیش به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر به صحنه می‌رود. در این کنسرت محسن یگانه قطعاتی از آلبوم “حباب” را برای مخاطبان اجرا می‌کند، همچنین یک ریمیکس شاد و قطعاتی از آلبوم‌های قدیمی این خواننده پاپ که مخاطبان با آن خاطره دارند در این کنسرت اجرا می‌شود.

همچنین در این کنسرت مانند اجراهای قبلی فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، مهران سراجیان، رامین زواری، پیام طونی، سروش اسدی، مجتبی شکاری و… با محسن یگانه به صحنه می‌روند و علی ثابت رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

گفتنی است، “حباب” آخرین آلبوم محسن یگانه است که پیش از این آلبوم‌های رگ خواب، آخه دل من، نفس‌های بی‌هدف و… از این خواننده پاپ منتشر شده است.

گروه سون همزمان با ۲۲ بهمن به صحنه می‌رود

گروه سون ۲۲  بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۲:۳۰ شب در تالار شهر کیش به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر به صحنه می‌رود. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید این گروه اجرا می‌شود و بخشی از این اجرا به قطعات قدیمی و قطعات سریال زمانه اختصاص دارد.

همچنین امیرقنادی، آرش قنادی، کیارش پوزشی، آرش احمدی، علیرضا میرآقا، پیمان لطیفی، حسین شریفی، بهروز علی یاری و…. از اعضا و نوازندگان گروه سون هستند. در این کنسرت قطعات “واست می‌میرم”، “من بی‌تو می‌میرم”، “پریا”، “باور”، “خواهش” و… برای مخاطبان اجرا می‌شود.

بهنام صفوی از “آرامش” می‌گوید

بهنام صفوی ۲۱ بهمن ماه سال جاری در شهر جدید پردیس و در سالن ورزشی والفجر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده پاپ در این کنسرت که به رهبری مهدی فردی برگزار می‌شود به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های “عشق من باش” و “آرامش” می‌پردازد، همچنین چند آهنگ جدید که به تازگی توسط این خواننده پاپ منتشر شده است برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعات “دلتنگتم”، “دست خودم نیست”، “کاش خدا منو ببینه”، “آرامش”، “چه بی‌اندازه می‌خوامت” برای مخاطبان اجرا می‌شود. علی‌پور نگهبان، حسین شریفی، تورج توسلی نیا، مجید قدیانی، دانیال طهماسبی و….. از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

گفتنی است، بهنام صفوی موسیقی را با ساز پیانو آغاز کرد و سپس سازهای کوبه‌ای را آموخت، همچنین اولین آلبوم رسمی این خواننده پاپ با عنوان عشق من باش در سال ۱۳۸۷ منتشر شد.

منبع: هنرآنلاین


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.