خودداری بازیکنان نیجریه از سفر به برزیل

۲۳خردادماه،

به گزارش خبرگزاری رویترز از وندهوک، باری روکورو دبیرکل فدراسیون فوتبال نامیبیا به رویترز گفت، «بازیکنان تیم نیجریه حاضر به ترک هتل نیستند. قرار بود آنها ساعت یازده صبح هتل را ترک کنند ولی می گویند فدراسیون فوتبال نیجریه به آنها بدهکار و خواستار تسویه حساب قبل از ترک هتل می باشند».

وی افزود، مسئولان فوتبال نیجریه صبح ا مروز با یک پرواز نامیبیا را ترک کردند ولی بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز در نامیبیا می باشند و قصد خارج شدن از هتل را ندارند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال نیجریه به سبب دریافت نکردن پاداش وعده داده شده بعد از پیروزی بر تیم کنیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خشمگین می باشند. بازیکنان تیم نیجریه همچنین پس از مسابقه دیروز با تیم نامیبیا که به تساوی یک – یک منجر شد و آنها را یک گام به صعود به جام جهانی در برزیل نزدیک کرد، وعده پاداش دریافت کردند.

سخنگوی فیفا در زوریخ گفت تیم نیجریه که از ۲۳ بازیکن تشکیل شده است قرار بود از وندهوک در نامیبیا به ژوهانسبورگ و از آنجا به برزیل شرکت کند. قرار است نیجریه اولین مسابقه خود را در جام بین قاره ای روز دوشنبه آینده در برابر تاهیتی برگزار کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.