خودروسازان ایران چقدر وانت تولید کردند؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خودروسازان ایران چقدر وانت تولید کردند؟

خودروسازان ایران چقدر وانت تولید کردند؟

ممتازنیوز: براساس تازهترین آمارهای رسمی، وانت دوکابین GLD3000 با کاهش صد درصدی بیشترین افت تولید را در گروه وانت‌ در خردادماه داشته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این مدت تولید این وانت با افت صد درصدی از ۲۹۵ دستگاه در خرداد ماه سال ۹۱ به صفر رسیده است.
پس از آن بیشترین افت تولید مربوط به مزدا دوکابین دوگانه‌سوز است. تولید این خودرو با کاهش ۹۸ درصدی از ۳۵۶ دستگاه به هفت دستگاه کاهش یافته است.
تولید وانت باردو دوگانه‌سوز نیز با افت ۹۷ درصدی از ۷۳۹۴ دستگاه به ۲۱۹ دستگاه کاهش یافته است.
خرداد ماه امسال تولید وانت مزدا تک کابین با کاهش ۷۶٫۹ درصدی از ۵۷۱ دستگاه به ۱۳۲ دستگاه رسیده است. تولید مزدا دو کابین نیز با کاهش ۵۶٫۵ درصدی از ۵۲۲ دستگاه به ۲۲۷ دستگاه رسیده است.
در این مدت مزدا تک کابین دوگانه‌سوز نیز افت تولید ۵۴٫۶ درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این خودرو از ۴۱۶ دستگاه به ۱۸۹ دستگاه کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا، تولید وانت نیسان انژکتوری دوگانه‌سوز Z24NIB با افت ۳۹٫۲ درصدی از ۱۳۷۹ دستگاه به ۸۳۸ دستگاه کاهش یافته است. تولید وانت پیکاپ نیز با کاهش ۱۰٫۶ درصدی از ۱۵۱ دستگاه به ۱۳۵ دستگاه رسیده است.
خردادماه امسال تولید بعضی وانت‌ها نیز افزایش یافته است به‌گونه‌ای که تولید وانت نیسان انژکتوری تک سوز Z24NI با افزایش ۳۹٫۵ درصدی از ۲۴۸ دستگاه به ۳۴۶ دستگاه افزایش یافته است.
تولید وانت کاپرا نیز با رشد ۱۲ درصدی از ۲۵۰ دستگاه به ۲۸۰ دستگاه رسیده است. تولید وانت نیسان دیزل Z28ND نیز رشد ۱٫۷ درصدی را تجربه کرده به‌گونه‌ای تولید این خودرو از ۱۳۶۱ دستگاه به ۱۳۸۴ دستگاه رسیده است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسینی:

    پس وانت شوکا چی؟ چرا راجب اون هیچ مطلبی ننوشته؟ الان من ۲ماه میخوام این نوع وانتو از شرکت زامیاد بخرم منتهی میگن تولید نداریم لطفا پیگیری کنید تولید این خودرو از کی از سر گرفته میشه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.