خودروهای تحویلی مجلس به نمایندگان مشکل ترمز دارند/ کمیسیون صنایع پیگیری می‌کند

۰۲م آذر ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و اتفاق‌ساز می باشند.

سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد در پی واژگونی اتوموبیل یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: خودروهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده است از ایمنی کافی برخوردار نبوده و اتفاق‌ساز است.

وی افزود: اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده شده‌اند جز تصادف و دردسر عایدی برای نماینده‌ها نداشته است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این موضوع را چندین بار مطرح کرده و حتی از طریق گروه خودروسازی ایران نیز پیگیری کردم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد ولی بدلیل نداشتن ایمنی کافی این نوع اتومبیل‌ها به جد این موضوع را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم.

نماینده بیجار و حسن‌آباد در ادامه اظهار داشت: ما که نمایندگان ملت هستیم نتوانستیم جوابی از سوی مسئولان مربوطه داشته باشیم بنابراین مردم قطعا از این موضوع رنج می‌برند.

بیاتیان در پایان گفت: اتومبیلی که ۳۲ میلیون تومان قیمت داشته و در اختیار نمایندگان قرار داده شده است چیزی به اسم ترمز ندارد! و البته عنوان می‌شود ترمز آن ABS است ولی هرگز این ترمز کارساز نیست.

گفتنی است: شب قبل (چهارشنبه‌شب ۱ آذرماه) الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان در حالی که با اتوموبیل خود عازم حوزه انتخابیه بود در نزدیکی شهر تبریز دچار سانحه شده و متاسفانه دختر، پسر و همسر خود را از دست داد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.