خودروهای توقیفی آزاد می شوند

یکشنبه ، ۹ مهر ، ۱۵:۰۰

فرستادن به ایمیل چاپ
1310982688_7-2

رانه نیوز- به مناسبت هفته نیروی انتظامی تمامی خودروهای توقیفی که دارای حکم قضائی نباشند، رفع توقیف می‌شوند.

به گزارش رانه نیوز، سر دار حسین ساجدی‌نیا رئیس پلیس پایتخت در حاشیه دیدار مردمی در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس برای هفته نیروی انتظامی و تسهیلات در نظر گرفته شده برای مردم اظهار داشت: در این هفته با هماهنگی فرمانده نیروی انتظامی تمامی خودروها متخلفی که دارای حکم قضائی نباشد و از سوی پلیس به علت آلودگی صورتی یا تخلفات رانندگی توقیف شده باشند بخشیده شده و رفع توقیف می‌شوند. این خودروها پس از اخذ جریمه رفع توقیف شده و رانندگان می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند اگرچه خودروهایی که مرتکب ایجاد مزاحمت برای نوامیس شده‌اند با اخذ تعهد آزاد می‌شوند.

وی در خصوص میانگین زمان رسیدن پلیس ۱۱۰ در ماموریتها گفت: هم اکنون میانگین حضور ماموران پلیس در ماموریتها ۷ دقیقه است که پلیس در حالی که پلیس راهور نیز با توجه به ترافیکی که در پایتخت وجود دارد زمان رسیدگی به تصادفات را بسیار کاهش داده است.

رئیس پلیس پایتخت با اعلام اینکه سرقتهای خرد در پایتخت رو به افزایش است، افزود: در حال حاضر به جز سرقتهای خرد سرقت خودرو و موتورسیکلت به شدت در حال کاهش است و خوشبختانه موقعیت خوبی را در کاهش جرایم داشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیکی مهرماه گفت:‌ خوشبختانه پلیس راهور و پیشگیری با توجه به افزایش ۳۰ درصدی ترافیک اقدامات خوبی را در مهر انجام دادند و خوشبختانه اگرچه بار ترافیک در برخی ساعات سنگین است اما در برخی از نقاط شاهد بهبود ترافیک نسبت به هفته اول مهر هستیم. بار سنگین ترافیک به علت تغییر ساعت تا آذرماه در پایتخت تداوم دارد. این در حالی است که پلیس پیشگیری نیز خدمات ویژه‌ای را برای مدارس در نظر گرفت و اگر مدرسه‌ای دارای مزاحم بود بلافاصله نیروهای پلی در اطراف آن مستقر می‌شدند خوشبختانه تاک ننه موردی از ایجاد مزاحمت برای دانش‌آموزان گزارش نشده است. همچنین ساماندهی سرویس‌های مدرسه با هماهنگی آموزش و پرورش و شهرداری به خوبی انجام شد.


اخبار خودروی ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.