خودروهای تیم حفاظت سیدحسن نصرالله

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خودروهای تیم حفاظت سیدحسن نصرالله

خودروهای تیم حفاظت سیدحسن نصرالله

ممتازنیوز: دبیرکل حزب‎الله حساس‎ترین سیاستمدار دنیاست که زیر ذره‎بین گروه‎های تروریستی و سازمان‎های جاسوسی قرار دارد.

به گزارش ممتازنیوز، حفاظت از «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‎الله٬ را می‎توان پیچیده ترین و حساس‎ترین عملیات حفاظت سیاستمداران دنیا دانست؛ زیرا تعداد نقشه های شکست خورده برای ترور وی قابل شمارش نیست.
«حجت الاسلام شیخ راغب حرب» و «حجت الاسلام سید عباس موسوی» دو رهبر پیشین حزب الله بودند که هر دو به شهادت رسیدند و اینک «حجت الاسلام سید‌حسن نصرالله» ـ که خود را یکی از سربازان مقام معظم رهبری می‏داند ـ زیر ذره‎بین گروه‎های تروریستی و سازمان های جاسوسی قرار دارد.
دلیل حساسیت ویژه نصرالله این است که: اولاً “رهبر مقتدرترین حزب لبنان” است؛ ثانیاً “یک شیعه مذهب بوده و خاری در چشم سلفیون است”؛ ثالثاً “تنها شخصیت محبوب عرب می‏باشد که در مقابل قدرتهای مستکبر جهانی ایستاده”؛ و رابعاً اینکه “تنها پیروزی عرب ها بر رژیم جعلی اسرائیل را به دست آورده است”.
این تهدیدات غیر قابل وصف به حدی است که در برخی خاطرات پیرامون سیدحسن نصرالله آمده است: در زمانی٬ عملیات تروریستی علیه دبیرکل حزب‎الله آنقدر افزایش یافته بود که وی شب‎ها چندین بار محل استراحت خود را تغییر می‎داده است.
به گزارش ابنا٬ مرداد ماه سال ۶۹ فاش شد که جاسوسان موساد حداقل یک بار به نزدیکی سیدحسن نصرالله رسیده اند. این موضوع وقتی افشا شد که یکی از مهمترین دستیاران «میشل عون» رییس جمهور لبنان٬ به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر گردید. این‎ها همگی نشان از آن دارد که دبیرکل حزب‎الله لبنان از حساس ترین سیاستمداران دنیاست که آمریکا و متحد اصلی‏اش رژیم صهیونیستی با کمک‏های مالی سعودی‎ها قصد از میان برداشتن این شخصیت برجسته را دارند که به لطف الهی تاکنون موفق نشده‎اند.
به همین دلایل٬ نصرالله همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی به سر می‎برد و تقریباً تمام سخنرانی‎های وی به صورت ویدیو کنفرانس پخش می‎شود. اما این شخصیت محبوب جهان اسلام که سخنران مراسم دهه محرم ضاحیه در جنوب بیروت بود، در شب دهم و نیز روز عاشورا شخصاً در بین عزاداران حاضر شد و از نزدیک به سخنرانی پرداخت.
آنچه در پی می‎آید٬ تصویر خودروهای تیم حفاظتی سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز عاشورا در ورزشگاه “رایه” ضاحیه جنوبی بیروت است که از یکی از ساختمان های مجاور گرفته شده و در سایت “جنوب لبنان” منتشر شده است:


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.