خودروهای ثبت نامی تا پایان شهریور پارس خودرو با قیمت سابق تحویل می شود

مجله ماشین – مهندس امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و فروش محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در مورد مصوبه اخیر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: براساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مشتریانی که تحویل خودروی آنها قبل از تاریخ ۱۲/۷/۹۱ باشد می توانند خودروی خود را با قیمت های سابق دریافت کنند.
وی درخصوص تحویل خودرو به مشتریان محصولات پارس خودرو افزود: دعوتنامه مشتریان محصولات شرکت پارس خودرو که تحویل خودروی آنها تا پایان شهریور ماه بوده نیز با قیمت های سابق صادر گردیده است و درصورتی که مشتریان وجه مازادی به حساب شرکت پارس خودرو واریز کرده باشند، این مبلغ به آنان بازگردانده خواهد شد.
مدیربازاریابی و فروش محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در صورتی که نمایندگان در این زمینه تخلفی صورت داده باشند و یا وجه اضافه ای دریافت کرده باشند، مشتریان محترم می توانند به معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند که در این زمینه اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.
وی درخصوص سایر مشتریانی که تحویل خودروی آنها بعد از شهریور ماه است، اظهار داشت: این دسته از مشتریان می بایست بر اساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خودروی خود را با قیمت های جدید دریافت کنند که دعوتنامه های این مشتریان نیز به مرور در حال صدور و ارسال است.

پایان خبر/

تاریخ ارسال :دوشنبه ۲۹مهرماه
ساعت ارسال: ۱۱:۵۵
ارسال خبر: حمید رضا انصاری


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.