خودروهای پلیس در سال ۲۰۲۵ +تصاویر

۲۹ آبان ،

خودروهای پلیس در سال ۲۰۲۵ +تصاویر

عصر خودرو : خودروهایی که معمولا برای پلیس ساخته می شوند حاوی امکانات ویژه می باشند و غالبا با خودروهای عادی تفاوت هایی در امکانات و همچنین موتور خودرو دارند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل ازممتازنیوز، هر ساله طرح های بسیار بسیاری از سوی شرکت های خودرو سازی به عنوان طرح های پلیس ارائه می گردد که هر کدام آن ها ویژگی های منحصر به خودشان را دارند.
به تازگی گروه طراحان شرکت خودروسازی “بی ام دبلیو” طرحی بسیار بسیارزیبا و خاص را برای خودروهای پلیس ارائه داده اند که حاوی امکانات ویژه مخصوصا در شهرهای بسیار بزرک است.
این خودرو حاوی یک طراحی بسیار بسیارزیبا و خاص در بدنه است و با سیستم های برقی و مغناطیسی احتمالا کار خواهد کرد. که البته هنوز این موضوع به طور رسمی تایید نشده است.
طراحان پیش بینی کرده اند تا سال ۲۰۲۵ که سال ارائه این خودرو به بازار است احتمالا بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا از ترافیک رنج می برند و ممکن است حتی پلیس نیز در این ترافیک ها گیر کند.
مهندسین برای اینکه مشکل ترافیک و فرار کردن مظنون را به گونه ای حل کرده باشند هواپیماهای بی سرنشینی در این خودرو کار گذاشته اند که می تواند در ارتفاع خاصی پرواز کند و آخرین اطلاعات مربوط به مضنون را به ماشین بفرستد.
طراحان بی ام دبلیو گفته اند که تا آن سال احتمالا تغییراتی را در طرح کلی ایجاد خواهند کرد و همچنین ممکن است امکانات خاص دیگری را در آن قرار دهیم.

دوشنبه ۲۹ آبان   ۱۰:۴۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.