خودروهای پیش فروش قطعی بهمن باید با قیمت قبلی تحویل شود

۰۱م اسفند ،

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد:

خودروهای پیش فروش قطعی بهمن باید با قیمت قبلی تحویل شود

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد خودروهایی که به صورت قطعی فروخته شده و موعد تحویل آنها بهمن ماه است باید با همان قیمت قطعی قبلی تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایرنا، جواد نجم الدین  بیان کرد خودروهایی که به صورت قطعی فروخته شده و موعد تحویل آنها بهمن ماه است باید با همان قیمت قطعی تحویل داده شود و اگر غیر قطعی بوده باید با قیمت های تازه پرداخت شود.
وی با بیان اینکه امکان ندارد برای پیش فروش قطعی قیمت تازه گرفته شود تصریح کرد اگر چنین موردی سراغ دارید گزارش کنید تا رسیدگی شود.
وی همچنین در مورد یکطرفه بودن قرار دادها و اخذ ۹۰ درصد قیمت خودرو در ابتدای امر اعلام کرد برای پیش فروش قطعی باید صد در صد مبلغ از مشتریان اخذ شود اما برای اینکه فشار بسیاری به مصرف کننده تحمیل نشود ما ۹۰ درصد مبلغ خودرو را در زمان اخذ قرارداد می گیریم.
نجم الدین افزود:ما در زمان پیش فروش قیمت قطعی می دهیم در حالی که وقتی پیش فروش انجام می گردد قیمت نباید قطعی باشد چون ممکن است قیمت در زمان تحویل گران تر از قیمت پیش فروش باشد.
وی تاکید کرد خودروهایی که به صورت قطعی فروخته شده و باید در بهمن ماه تحویل داده شود باید با همان قیمت قطعی تحویل داده شود و اگر غیر قطعی بوده باید با قیمت های تازه پرداخته شود.

سه شنبه ۱ اسفند   ۱۶:۶

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرزاد:

    اگه خودروسازها قصد فریب مشتری را نداشتند چرا قبل از افزایش قیمت ها اقدام به فروش حجم وسیعی به صورت پیش فروش کردند؟ اگه صداقت داشتند اول قیمت ها را افزایش می دادند بعد پیش فروش میکردند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.