خودرویی که از وسط نصف می‌شود +عکس

فروردین ۱۴۰۳

خودرو وسیله ای است که بر روی ۴ چرخ حرکت می کند و معمولا برای اینکه دارای زیبایی و شکل اصلی باشد به همه این چرخ ها نیاز خواهد داشت اما ایده پردازی و فکر انسان ها با این محدودیت ها کوچک نمی شود و طرح ها هر روز عجیب تر خواهند شد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، زمانی که حرف از طرح های آینده خودرو می گردد همه به دنبال ملاحظه خودرویی می باشند که بدنه ای عجیب یا امکاناتی فضایی داشته باشد اما در کنار این موارد، آینده نیازمند خودروهایی است که کمترین فضا را اشغال می کنند در حالی که بیشترین امکانات را دارند.

“اندره کرگر” طراحی است که با ایده ای جالب برای خودروهای آینده وارد این عرصه شده است. او خودرویی را طراحی کرده که از وسط به دو قسمت تبدیل می گردد و می تواند تبدیل به دو خودروی متفاوت گردد.

” ۲Wheela” خودرویی است که از نظر فضا میتوانند به اندازه یک ون فضا داشته باشد اما به اندازه یک موتور سه چرخه جا اشغال می کند همچنین با داشتن یکی از این خودروها در اصل دو خودرو خریداری کرده اید و میتوان به طور جداگانه از ان ها استفاده کرد.

در هر دو طرف این طرح موتورهای الکتریکی وجود دارد و میان آن نیز چند بست قرار گرفته است که می تواند سبب بهم چسبیدن دو طرف خودرو شود یا اینکه با آزاد سازی آن، خودروها نیز از هم جدا می شوند. این طرح در آینده می تواند به عنوان یکی از ایده های جالب و پرفروش باشد و قرار است تا قبل سال ۲۰۱۷ نمونه هایی از آن وارد بازار شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.