خودرویی کوچک مجهز به اتاق خواب+عکس

گاهی می توان با یک ابتکار ساده به کاربری یک وسیله افزود. یکی از این موارد خودروی مورد نظر ما است که در صورت لزوم به اتاق خواب راحتی بدل می شود.

باشگاه خبرنگاران: شرکتی در ابتکاری جدید دست به ساخت چادرهایی در ابعاد کوچک برای “تویوتا پیروس” زده و این خودروی شیک را به یک کاروان کوچک و راحت تبدیل کرده است.

شاید تا به حال کاروان، کامیون های چادری یا ون های بزرگ ومختلفی دیده باشید که بهترین وسیله برای مسافرت به مناطق دور هستند. کاروان هایی که اندازه ای بزرگ دارند و می توانید شب را به راحتی در آنها بگذرانید. اما مطمئنا هنوز کمپرهایی(چادر مسافرتی) را که برای اتومبیل های هیبریدی کوچک ساخته شده اند، ندیده اید.

“هبیتنتز” چادر کوچکی است که می توانید به انتهای “تویوتا پیروس” خود نصب کنید و به مسافرتی طولانی بروید و شب ها را هم در چادر اتومبیل خود بگذرانید.

این چادر کوچک به منظور کاهش هزینه های سفر ساخته شده و می توان در پارک های ملی و سایرمناطق از آن استفاده کرد.

از آنجا که پیروس خودرویی کم مصرف است، می توان با داشتن این چادر که در قسمت انتهایی اتومبیل نصب می شود، سفرهایی با مسافت طولانی را نیز تجربه کنید و از دادن هزینه اضافی برای اقامت در هتل خودداری کرده و شب را در همان پیروس خود به راحتی بگذرانید.

این چادر در پشت اتومبیل بسته می شود و ظرفیت کافی برای دو نفر دارد. طبق گفته شرکت سازنده ابعاد این چادر ۲۰۳ در ۱۰۲ سانتیمتر است و درصدد است تا در آینده از این گونه چادرها برای مدل های دیگری ازاتومبیل هم بسازد. با استفاده از این چادر، پیروس نه تنها یک اتومبیل ارزانقیمت است بلکه دارای یک هتل رایگان هم می باشد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.