خودروی جدید تویوتا با نام ” حشره ” + عکس

شرکت خودرو سازی تویوتا از اتومبیل جدید و تمام الکترونیک خود با عنوان “حشره هوشمند” رونمایی کرده است.

به گزارش سه نسل به نقل از مهر ، ظاهر عجیب این اتومبیل برای افرادی که می خواهند یک اتومبیل متفاوت داشته باشند مناسب و سازندگان، نام آن را با هوشمندی تمام انتخاب کرده اند، چرا که ظاهر این اتومبیل به واقع شبیه یک حشره است.

اتومبیل جدید تویوتا کاملا الکتریک و نه هیبرید است و می توان آن را با خروجی خانگی AC100V شارژ کرد به این معنا که این اتومبیل به هیچ نوع سوختی نیاز ندارد.

جزئیات بسیار اندکی درباره این اتومبیل ارائه شده اما این مسئله قابل تصور است که یک اتومبیل کوچک نیاز به شارژ کامل ندارد. درکنار این توصیفات باید خاطر نشان کرد که همانطور که از این تصاویر برمی آید این اتومبیل تنها برای یک سرنشین طراحی شده بنابراین ما فرض می کنیم که این اتومبیل با شارژ کامل می تواند فاصله نسبتا دوری را طی کند.

دربهای این اتومبیل به جای بیرون رو به بالا باز می شوند و این امر به ظاهر متمایز و حشره مانند این اتومبیل می افزاید.

حشره هوشمند تویوتا دربرگیرنده یک حسگر حرکتی است که می تواند حضور شما را در نزدیکی خود تشخیص دهد، همانطور که شما نزدیک می شوید درها برایان باز می شود.

فرستند مجازی تویوتا در این اتومبیل گزارشهای ترافیک را از طریق تلفن هوشمند به شما ارسال می کند و اگر یک کاربر خانگی تویوتا باشید می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود در خانه را از داخل اتومبیل قفل و باز کنید.

همانطور که اشاره شد جزئیات ارائه شده درباره این اتومبیل اندک است، بنابراین از زمان ورود آن به بازار و قیمت آن اطلاع چندانی در دست نیست، اما مسئله این است که ظاهر عجیب این اتومبیل می تواند علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.