خودروی جدید پژو با طراحی اشک به نام MoVille (+عکس)

تمام تصورات خود را در مورد خودرو و حتی اتومبیل های نمونه برای آینده به کنار بگذارید و به این طرح جدید برای آینده شرکت پژو نگاهی بیاندازید.

اتومبیل اشک پژو

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، با دیدن این طراحی بهتر است تمام تصوراتی که از یک خودرو در ذهن دارید را به کناری بگذارید.”وو رام لی” به عنوان یک طراح خودرو این طرح متفاوت را با نام “MoVille ” برای شرکت پژو ارائه کرده است. یک طراحی زیبا و خارق العاده و در عین حال بسیار آینده نگرانه که به شکل یک قطره اشک طراحی شده است. یک موتور الکترونیکی سه چرخ این خودرو را به حرکت درخواهند آورد.

باید توجه داشت که حتی در مقایسه با بسیاری دیگر از طرح های اتومبیل های نمونه برای سال های آینده نیز طرح مذکور بسیار متفاوت و عجیب طراحی شده است. این خودرو تنها توانایی حمل یک نفر را داشته و دارای یک سیستم هوشمند کاملا مستقل است. با کمک این سیستم این اتومبیل می تواند با سایر خودروها و همچنین سامانه کنترل ترافیکی در شهر و جاده ها تماس گرفته و از موقعیت خود و همچنین سایر اتومبیل ها در جاده و خیابان مطلع شود.

انواع حسگرها ، سامانه مکان یاب جهانی و دوربین نیز در این خودرو نصب شده است. شیشه نصب شده در جلوی این راننده این خودرو نیز در حقیقت درب ورودی این خودرو به حساب می آید و باز شده و به راننده اجازه ورود و خروج را می دهد. انتقال نیرو در این خودرو از موتور به چرخه ها نیز توسط نیروی الکترومغناطیسی صورت می گیرد و به همین دلیل قطعات کمتری در ساختمان این خودرو به کار رفته است. آلودگی تولیدی توسط این خودرو نیز در حد صفر خواهد بود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۷ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خودروی جدید پژو, طراحی جدید پژو, پژو MoVille

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.