خودروی چه کسانی گران می گردد؟

۳۰م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: میخواستم بپرسم اینکه در قرارداد خودروها مینویسند (( قیمت روز کارخانه در زمان تحویل ))وقتی کارخانه ها در موعد تحویل خودرو اقدام به تحویل خودرو نکنند و در زمان تحویل خودرو با تاخیر قیمت خودرو افزایش یابد آیا مشتری حق ادعا دارد که قیمت خودرو در موعد قید شده در قرارداد مبنا قرار گیرد؟ آیا اگر شرکتی عمدا تحویل خودرو را بخاطر اینکه گرانتر شود به عقب بیاندازد قانونی هست که جلو آنها را بگیرد ؟ تکلیف مشتری چیست ؟
این درحالی است که رئیس انجمن خودروسازان با اشارهه بر اینکه این هفته افزایش قیمت خودروها براساس نرخ ارز مبادلاتی ابلاغ می گردد، تاکید دارد: باید منتظر بود تا پس از ابلاغ افزایش قیمت ها دستورالعمل اجرایی آن نیز از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت ابلاغ شود تا دید افزایش قیمت شامل کذام دسته از متقاضیان خواهد شد.
این درحالی است که در مهرماه پس از افزایش قیمت خودرو دستورالعمل وزارت صنعت،معدن و تجارت مبنی بر این بود که کسانی که تاریخ تحویل خودروی آنها تا قبل از ۱۲ مهرماه بوده شامل این افزایش قیمت نمی شوند.
اینبار نیز باید منتظربود تا دید چه تاریخی از تحویل خودروها شامل افزایش قیمت نمی شوند اما به نظر می رسد خودروهایی که تاریخ تحویل آنها پیش از تعیین قیمت های تازه باشد شامل افزایش قیمت نمی شوند.
/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.