خودرو امروز ۲۰ آبان ۹۱

این خبر امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

خودرو امروز ۲۰ آبان ۹۱

عصرخودرو : در تازهترین شماره هفته نامه خودرو امروز در صفحه ای اختصاصی به بررسی و اعلام آخرین قیمت انواع خودرو در بازار و آنچه در بازار می گذرد پرداخته شده است .

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو، شماره ۱۲۳ هفته نامه خودرو امروز از امروز در سراسر کشور توزیع خواهد شد . در این شماره در بررسی مفصلی وضعیت نه چندان خوب این روز های شرکت های خودروسازی ایران که ممکن است به فروپاشی کلی این صنعت بینجامد تحلیل شده است .
آزمایش فنی آئودی R8 در جزیره کیش ، بررسی جایگاه بی ام دبلیوهای سالخورده در بازار دست دو و راهنمای خرید این خودرو ها ، گزارش تفسیری اختصاصی خبرنگار خودرو امروز از موزه رنو در پاریس ، معرفی نسل ششم مازراتی کواتروپورته ، گزارش تفسیری کاملی از آنچه در نمایشگاه سما ۲۰۱۲ گذشت ، تازهترین خبرها و تازه های جهان خودرو به همراه ده ها مطلب داغ و جذاب دیگر نیز از جمله مطالبی می باشند که تیم تحریریه و کادر فنی هفته نامه خودرو امروز این هفته برای خوانندگان تدارک دیده است. در ضمن خودرو امروز خودرو تیبا و ده ها هدیه ارزشمند دیگر را برای خوانندگان و همراهانش در نظر گرفته. برای شرکت در این طرح بزرگ هیچ وقت دیر نمی باش ، تنها کافیست یکی از شماره های هفته نامه خودرو امروز را تهیه نمایید و از جزئیات این قرعه کشی با خبر شوید.

پنجشنبه ۱۸ آبان   ۳:۵۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.