خودرو امروز ۷ اردیبهشت

۰۵اردیبهشت،

خودرو امروز ۷ اردیبهشت

هفته نامه خودرو امروز در شماره تازه خود به بررسی مشخصات فنی هیوندایی سانتافه تازه در منطقه آزاد ارس پرداخته است .

، خودرو امروز در مطلبی با عنوان “خودرو شمشیر سرباز کرده ای تیز شد” به بررسی مشخصات فنی نسل قدیم سانتافه موجود در ایران در مقابل نسل تازه این خودرو که عمدتاً در مناطق آزاد رؤیت می گردد پرداخته است .
“تولد ۵۰ سالگی لامبورگینی با آوانتادور” ؛ “نسل تازه ام وی ام X33 معرفی شد” ؛ در کنار ” ولوو برادر کوچک FH را معرفی می کند” و “نبرد پادشاهان تازه مک لارن و فراری” به معرفی تازه ترین های دنیای اتومبیل پرداخته است .
” قیمت های احتمالی خودرو” به بررسی فرمول پرابهام شورای رقابت برای قیمت گذاری تازه خودروها پرداخته و قیمت های احتمالی تعدادی از خودروهای بازار را تخمین زده است .
دیگر خبرهای جذاب بازار ایران را نیز می توان در ذیل عناوین ” لوکس ترین خودرو ملی ایران امسال به بازار می آید” و “بررسی کامل فولکس واگن گل در بازار خودروهای دست دوم” بخوانید .
ویژه های شماره ۱۴۳ خودرو امروز هم تحت عناوین ” موتورسیکلتی با ۲۱۵ کیلوگرم طلای ناب” ؛ “طرحی برای نصب موتورهای الکتریکی در چرخ خودرو” و “در مسابقه بحرانی – سیاسی بحرین ۲۰۲۲ چه گذشت” انتشار یافته اند .
لازم به ذکر است که گزارش ویژه خبرنگار هفته نامه خودرو امروز از نمایشگاه اتومکانیکای استانبول ۲۰۲۲ از نکات برجسته این شماره به حساب می آید .

پنجشنبه ۵ اردیبهشت   ۹:۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.