خودرو شاسی بلند سانگ یانگ در ایران تولید می‌شود

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/07/4fa1605faee16d7ddf7e2fd86ed18b021.jpg

مدیر فروش گروه صنعتی رامک خودرو از موافقت اولیه کمپانی خودروسازی سانگ یانگ کره ای برای تولید خودرو شاسی بلند این شرکت در ایران خبر داد.

سید احسان الدین غفوریان در گفتگو با خبرنگاران افزود: با سرمایه گذاری های انجام شده، هم اکنون یکی از مدرنترین خط تولید خودرو در کشور آماده شده است و امیدواریم تولید خودروهای شاسی بلند سانگ یانگ تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده در کشورمان آغاز شود.وی با بیان اینکه این گروه صنعتی در دو سال و نیم قبل بیش از ۴ هزار دستگاه انواع این خودرو را در ایران به فروش رسانده است، اظهارداشت: هم اکنون با بیش از ۱۵ نمایندگی در سراسر کشور، ارایه خدمات پس از فروش به این خودروها را تسهیل کرده ایم.

غفوریان همچنین از آغاز پیش فروش چهار خودرو شاسی بلند اکتیون، رکستون، کایرون و رودیوس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: درصدد هستیم پیش از تولید این خودروها در کشور، پیش فروش این چهار مدل خودرو را آغاز کنیم.

به گفته مدیر فروش گروه صنعتی رامک خودرو، به رغم تحریمهای بین المللی، صاحبان صنایع خودروسازی کشور مصمم می باشند با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق، همچنان تولید خودرو در کشور افزایش یابد.

وی گفت: هر چند که با توقف فعالیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی، هزینه حمل کالا به بنادر ایران افزایش یافته است، ولی خودروسازان داخلی به روند افزایش تولید خود توجه جدی دارند.

غفوریان تصریح کرد: مشکلات ارزی و تحریمها در سال قبل تولید خودرو را در کشور ۴۴ درصد کاهش داد اما خودروسازان داخلی افزایش تولید و رسیدن به میزان تولید قبل را در دستور کار خود قرار داده اند.

سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.