خودرو: عوارض فروش خودرو فعلا بسیار نمی شود، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع مذکور در انتهای خبر بازنشر گردیده است

عوارض فروش خودرو فعلا بسیار نمی شود

عصر خودرو : یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسکوت ماندن افزایش نرخ عوارض شهرداری‌ ناشی از فروش خودرو بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا رمضانعلی سبحانی‌فرد گفت: طرح اصلاح تبصره ۵ بند الف ماده ۳ قانون اصلاح قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ که درباره‌ی سازمانهای توسعه‌ای است برای پخته‌تر شدن iبه کارگروهی سپرده شد.پس از بررسی‌های بیشتر کارشناسی که با حضور کارشناسان مرکز پژوهشها و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ایدرو و ایمیدرو انجام می‌شود، جزییات طرح در کمیسیون بررسی خواهد شد.
نماینده‌ی مردم سبزوار از مسکوت ماندن طرح اصلاح بند ب ماده ۴۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده iبه مدت شش ماه خبر داد و افزود: این طرح برای افزایش نرخ عوارض شهرداری ناشی از فروش خودرو مبتنی بر سن و قیمت خودرو پیشنهاد شده بود که iبه سبب تورم و گرانی‌های اخیر بازار خودرو و آثار روانی احتمالی که تصویب این طرح iبه دنبال خواهد داشت، iبه مدت شش ماه مسکوت ماند.
وی از تصویب کلیات لایحه اجازه الحاق ایران iبه پروتکل‌های اصلاحی ۱ و ۲ و ۴ کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن iبه سبب پروتکل لاهه مربوط iبه یکسان نمودن بعضی از مقررات حمل و نقل هوایی بین‌المللی خبر داد.

دوشنبه ۱ آبان   ۴:۱۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.