خودزنی آبی‌ها

جام جم آنلاین: استقلالی‌ها در این روزهای پایانی لیگ به خودزنی افتاده‌اند تا منهای حریفانی که پیش روی خود می‌بینند، خودشان نیز بلای جان تیم‌شان باشند.

هر چند که اکنون چند هفته‌ای است صحبت از تغییر علی فتح‌الله‌زاده و آمدن مدیر عامل جدیدی برای آبی‌پوشان بالا گرفته است، اما دیروز رییس هیات مدیره باشگاه رسما اعلام کرد که با چند گزینه برای جانشینی فتح‌الله‌زاده در پایان فصل صحبت کرده است تا در چنین شرایطی که آبی‌های پایتخت در کورس قهرمانی با سپاهان و تراکتورسازی قرار دارند، این مانور خبری از سوی احمد رسولی‌نژاد، یک نوع خودزنی باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش در این زمینه تاکنون با محمدحسین قریب و کاظم اولیایی مدیران عامل اسبق باشگاه استقلال مذاکراتی را انجام داده و منهای پاسخ منفی قریب، فعلا اولیایی تنها کسی است که می‌تواند در پایان فصل جانشین علی فتح‌الله‌زاده شده و تیم را برای فصل آینده ببندد.

عدم شفافیت در مسائل مالی و بدهی‌های باشگاه استقلال و عدم درآمدسازی لازم، نکاتی است که در فحوای صحبت‌های دیروز رییس هیات مدیره باشگاه مورد توجه قرار گرفته تا وی که گفته می‌شود نظر مستقیم وزیر ورزش را با خود دارد، این روزها روی پروژه انتخاب مدیر عامل جدید استقلال متمرکز شود.

این فعل و انفعال‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که علی فتح‌الله‌زاده نیز با آگاهی از این نکته که در باشگاه به دنبال جانشین‌اش می‌گردند، از مدت‌ها قبل از تمایل خود برای کنار رفتن از مسوولیت مدیر عاملی استقلال خبر داد تا با رسانه‌ای کردن موضوع، عملا رایزنی‌های پنهانی در جهت انتخاب مدیر عامل جدید را به سطح آورد.

اتفاقاتی که قطعا در این مقطع روی کیفیت کار تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیز بی‌تاثیر نخواهد بود تا این سوال مطرح شود که چرا مسوولان باشگاه استقلال غیرمستقیم دست به خودزنی زده‌اند؟! بی‌تردید این آمدن‌ها و رفتن‌ها در ورزش و بویژه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کار تازه و غیرمترقبه‌ای نیست، اما یقینا هر جابه‌جایی و سخن آوردن از آن تابع عامل زمان است و نمی‌توان در اوج رقابت‌های لیگ و در شرایطی که ذهن کادر فنی و بازیکنان استقلال با هر تلنگری می‌تواند خش بر دارد، تمرکز تیمی را به هم ریخت.

حجت‌الله اکبرآبادی -‌ دبیر گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.