خودسوزی یک اسرائیلی دیگر مقابل اداره بیمه/۱۰ خودسوزی در دو هفته

   یک اسرائیلی دیگر صبح امروز در مقابل اداره بیمه در اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی اقدام به خودسوزی کرد. 
به گزارش فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صبح امروز نیز یک اسرائیلی دیگر در مقابل اداره بیمه ملی در “کفارسابا” اقدام به خودسوزی کرد اما نیروهای پلیس که به طور تصادفی در مکان حضور داشتند، وی را نجات دادند.
 
این فرد ۵۰ ساله که صبح امروز برای درخواست کمک به اداره بیمه ملی مراجعه کرده بود زمانی که با مخالفت مسئولان این بیمه در ارائه کمک به وی روبرو شد سریعا مایع اشتعال زا را به روی خود ریخت و قصد آتش زدن خود را داشت که نیروهای پلیس حاضر در مکان مانع وی شده و او را نجات دادند.
 
طی چند هفته اخیر حداقل ۹ نفر در سرزمین‌های اشغالی اقدام به خودسوزی کرده‌اند. در این میان تاکنون ۳ نفر توانسته‌اند تهدید خود را عملی کنند. در اولین مورد از این خودسوزی‌ها که به عنوان جرقه آغاز موج خودسوزی‌ها به شمار می‌آید، فردی به نام “موشه سلمان” خود را در جریان تظاهرات سالگرد یکسالگی اعتراضات اجتماعی در تل‌آویو به آتش کشید. وی پیش از انجام این خودسوزی سران صهیونیست را دزدانی نامیده بود که اموال وی را به سرقت برده و وی را بدون داشتن چیزی تنها گذاشته‌اند.
 
سلمان به علت شدت سوختگی در بیمارستان تسلیم مرگ شد و مرگ وی تظاهرات‌های زیادی را علیه سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی در پی داشت.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.