خودکشی روی سر عابر پیاده

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینیک مرد iبه قصد خودکشی از پنجره خانه اش خود را iبه پایین انداخت اما روی یک عابر از همه جا بی خبر افتاد.

به گزارش تفسیری جام جم آنلاین iبه نقل از لست رپوبلیکن، مردمی که دیروز در خیابان شوسه شهر وردن فرانسه حضور داشتند ناگهان با صحنه حیرت آوری رو iبه رو شدند.


یک شاهد عینی گفت: قابل تصور نیست. زنی آسوده خاطر قدم می زد و ساندویچش را می خورد که ناگهان از آسمان یک مرد روی سرش سقوط کرد.


در واقع، مردی ۴۹ ساله ساکن خیابان شوسه iبه قصد خودکشی از پنجره آپارتمانش  واقع در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی خود را پایین انداخت اما مستقیم روی یک زن عابر ۳۶ ساله فرود آمد.


خوشبختانه در تراس کافه  مقابل محل اتفاق دو زن پرستار که در حال نوشیدن قهوه بودند بلافاصله iبه کمک زن عابر و مرد نومید شتافتند. در عین حال، اورژانس و امدادگران نیز از راه رسیدند.


مرد که بیهوش شده بود iبه بیمارستان وردن انتقال یافت. زن عابر iبه هوش بوده و iبه اورژانس دولاپه منتقل شد. پس از معاینه پزشکان مشخص شد زن از کوفتگی ستون فقرات رنج می برد اما جان هیچ یک از این دو نفر در خطر نیست.


پلیس محل اتفاق و آپارتمان مرد را جستجو کرد و یک پرونده iبه اتهام وارد آوردن جراحات غیر عمد علیه مرد ۴۹ ساله در دادستانی وردن تشکیل شد.


در وقت سقوط پسر ۱۷ ساله مرد در خانه حضور داشت که iبه درخواست دادستانی برای معاینه iبه یک مرکز روانکاوی  اعزام شد.


براساس تحقیقات پلیس، در مورد اینکه مرد قصد خودکشی داشته هیچ تردیدی نیست. مرد در پی جدایی همسرش در ۴۸ ساعت پیش از وقوع این اتفاق  دچار افسردگی شدید و مشکل روحی شده بود و یک بار نیز تلاش کرده بود با خوردن تعداد زیادی قرص خواب آور iبه زندگی اش خاتمه دهد. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.