خودکار هوشمند با قابلیت ضبط صدا ساخته شد

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است ایسنا- تازهترین نسخه خودکارهای هوشمند قادر iبه ارسال موارد یادداشت iبه تبلت و گوشی‌های هوشمند و سهیم نمودن آن‌ها با دیگر کاربران می باشند.

خودکارهای هوشمند متعلق iبه شرکت LiveScribe حاوی توانایی رقمی نمودن سریع هر آن‌چه کاربر می‌نویسد، می باشند.

این خودکارها همچنین قادرند صداهایی که iبه هنگام نوشتن هر نکته iبه گوش کاربر می‌رسد را ضبط نمایند. برای مثال، فرد می‌تواند با خودکار خود بر روی نوت مورد نظر ضربه زده و هر آن‌چه را که مدرس یا سخنران iبه هنگام یادداشت گفته را، بشنود.

آخرین نمونه این خودکارهای هوشمند که LiveScribe Sky wifi نام دارد، از طریق اتصال بی‌سیم کار می‌کند.

بنابراین iبه هنگام شرکت در یک سخنرانی کاربر می‌تواند خودکار الکترونیکی خود را روشن کند، قسمت ضبط را زده و نکات را در یک نوت‌بوک رمزگذاری شده یادداشت کند. این خودکار همهی نوشته‌ها را دیجیتال می‌کند و آن‌ها را iبه طور بی‌سیم iبه تبلت یا گوشی می‌فرستد و در صورت ضربه زدن بر روی هر نوشته در برنامه Evernote، خودکار، آغاز iبه پخش صدای آنچه که کاربر در یادداشت‌برداری شنیده، می‌کند.

بدین وسیله در صورت متوجه نشدن یک نکته iبه سبب بدخطی صدای سخنران iبه وضوح قابل شنیدن خواهد بود.

این خودکار و دیگر خودکارهای هوشمند محصول شرکت سازنده از یک دوربین ریز جهت ضبط مکان خودکار بر روی کاغذ مخصوص استفاده می‌کنند. بر روی این کاغذ مجموعه‌یی از نقاط ریز قابل ملاحظه است. این نقاط iبه خودکار اعلام می‌کنند که در چه صفحه‌یی است و این که دقیقاً در کدام قسمت کاغذ قرار دارد، بنابراین iبه هنگام نوشتن، هر ضربه خودکار در ۷۲ dpi رقمی می‌شود.

خودکار تازه فقط حاوی یک دگمه منفرد بوده و iبه همراه یک دفتر یادداشت کدگذاری شده که iبه اندازه نوت‌پد معمولی است، عرضه می‌شود.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.