خودکشی دانش آموزی سبب آغاز نهضت مبارزه با قلدری بچه‌‌های مدرسه شد!

۲۵اردیبهشت،

پسر ۱۳ ساله امریکایی که مدتی بود به‌وسیله همکلاسی‌‌های خود تهدید می‌شد از شدت ناراحتی تصمیم به خودکشی گرفت.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، پسر ۱۳ ساله امریکایی که مدتی بود به‌وسیله همکلاسی‌‌های خود تهدید می‌شد از شدت ناراحتی تصمیم به خودکشی گرفت.

به گزارش پلیس جورجیا، دوین برون ۱۳ ساله از شش ماه قبل به همراه پدرش به جورجیا نقل مکان کرده و در مدرسه اودشیلد مشغول تحصیل شده بود.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که شاگردان مدرسه و همکلاسی‌هایش با روش قلدرانه بار‌ها او را تهدید کرده و کتک زده بودند و همین موضوع سبب شده بود که دوین هر روز صبح با وحشت به مدرسه برود و زندگی تلخ و پردلهره‌ای را تجربه کند.

پدر دوین پس از خودکشی پسرش به مأموران پلیس گفت: پسرم بار‌ها راجع به این تهدید‌ها با من صحبت کرده بود، اما من این موضوع را چندان جدی نگرفتم و تنها غریبه بودن او با مدرسه و همکلاسی‌هایش را سبب ناراحتی پسرم می‌دانستم. حتی یک روز از مدرسه بازگشت، تمام لباس‌هایش با غذای پاشیده شده به رویش کثیف شده بود.

پسرم عاشق مبارزات رزمی بود، اما هیچ‌وقت از آن در دعوا‌های خود استفاده نمی‌کرد. پسرم تحمل این همه فشار را نداشت و این موضوع بسیار دردآور است.

بخاطر مرگ پسرم در صفحه فیس‌بوک خود نهضتی به راه انداختم تا با هرگونه قلدری و زورگویی مبارزه کنیم و از طرفداران و حامیان این عقیده خواستار کمک شده‌ایم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.