خودکشی دختر ۱۷ ساله هندی پس از تجاوز

۸ م دیماه ،

واحد مرکزی خبر: دختر هفده ساله ای در ایالت پنجاب هند که گروهی خلافکار به وی تعرض کرده بودند، پس از ‌آنکه از سوی پلیس برای ازدواج با یکی از مجرمان تحت فشار قرار گرفت، خودکشی کرد.

این خبر در شرایطی اعلام می گردد که یکی دیگر از قربانیان تعرض جنسی در هند که بیست و سه سال دارد و دانشجوی رشته پزشکی است، به بیمارستانی در سنگاپور منتقل شده است. شش مرد به این دختر دانشجو که با اتوبوس به دهلی نو سفر می کرد، حمله ور شدند و اکنون حال وی وخیم است. این اتفاق، خشم گسترده مردم هند را به دنبال داشته و هزاران نفر با برپایی تظاهرات، اشد مجازات را برای متجاوزان و تدوین قوانین سختگیرانه تر در این زمینه را خواستار شده اند.

حادثه تعرض جنسی به دختر هفده ساله هندی در پنجاب، روز سیزده نوامبر و در روستای بدشاپور در ناحیه پاتیالا رخ داد. سه مرد، این دختر را در یک جشنواره محلی ربودند و بعد از چندین بار تعرض، او را کنار جاده رها کردند. پلیس محلی برای چهارده روز از رسیدگی به این پرونده اجتناب کرد و کوشید مشکل را به طور توافقی بین متعرضان و خانواده دختر حل کند.

با گذشت بیش از یک ماه از انفعال پلیس و اجتناب آنها از ثبت تخلف در دفتر کلانتری، این دختر روز چهارشنبه بیست و هفتم دسامبر خودکشی کرد. قربانی در نامه خود نوشته است که بعد از ثبت ماجرا نیز پلیس بارها او را به پاسگاه فراخوانده و با طرح سئوالهای ناشایست، تحقیرش کرده است. پلیس محلی هند بعد از خودکشی دختر هفده ساله، بلافاصله متجاوزان را در روز پنج شنبه دستگیر کرد و پراماجیت سینگ گیل فرمانده پلیس نیز وعده داد خلافکاران را مجازات کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.