خودکشی یک اسرائیلی پس از قتل همسرش

یک اسرائیلی ۳۶ ساله پس از قتل همسرش با ضربات چاقو در برابر چشمان دو کودکش سعی داشت خودکشی کند که نیروهای پلیس مانع وی شدند.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری معا نوشت: نیمه شب گذشته یک اسرائیلی ۳۶ ساله در شهر بیسان واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی همسر خود را با ضربات چاقو در مقابل چشمان دو کودکش به قتل رساند.

به گقته منابع صهیونیست این فرد ساعت ۱۱ و نیم شب گذشته همسر ۳۴ ساله خود را در حضور دو کودک ۴ و ۹ ساله‌اش هدف ضربات چاقو قرار داد و دو کودک که ترسیده بودند از منزل خود برای درخواست کمک خارج شدند و مرد نیز از ترس پا به فرار گذاشت و همسرش نیز که به شدت زخمی شده بود پس از مدت زمان کوتاهی از حضور نیروهای پلیس و امداد، جان سپرد.

این منابع همچنین گفتند که این فرد اسرائیلی پس از فرار از منزل در قبرستان شهر در کنار قبر پدرش با نوشیدن مقادیری بنزین قصد خودکشی داشت اما پلیس وی را پیدا کرده و باعث نجات او شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

بر اساس این گزارش دو کودک این خانواده نیز به دفتر امور اجتماعی برای ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی به آنها، تحویل داده شدند.

اخیرا به دلیل بحران اقتصادی و بی‌عدالتی‌های اجتماعی در جامعه صهیونیستی بسیاری از صهیونیست‌ها به خودکشی روی آورده‌اند که خودسوزی بیش از ۱۰ نفر در طول یکماه اخیر نیز که جنجال زیادی در رژیم صهیونیستی به پا کرد، در راستای همین بی‌عدالتی اجتماعی و اعتراض به اوضاع نابسامان اقتصادی بود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.