خودکشی ۳ جوان در پی باخت تیم مورد علاقه شان!

۳۰م دیماه ،

از سوی دیگر و در حادثەای مشابه، هوادار دیگری به نام علی محمد در استان بصره با کلاشینکوف پدر خود به زندگی خود پایان دادە است.

ممتازنیوز: ۳ جوان عراقی در نقاط مختلف این کشور به سبب باخت تیم ملی کشورشان در فینال جام خلیج فارس، اقدام به خودکشی کردند.

در پی شکست تیم ملی فوتبال عراق در برابر امارات در جام خلیج فارس، ٣ تن از هواداران عراقی در نقاط مختلف این کشور خودکشی کردند.

بر اساس این گزارش، در استان الانبار، یک جوان ٢۴ سالە به اسم “ایاد عطاال” بلافاصلە پس از شکست تیمش مقابل امارات در اتاق خود با شلیک یک گلولە به زندگی خود پایان داد.

در همین حال یک نوجوان ١٧ سالە عراقی نیز پس از سوت پایان دیدار فینال جام خلیج فارس، با گلولە به زندگی خود پایان داد.

سرهنگ علی الصمدی افسر ادار پلیس استان صلاح الدین در این بارە به خبرنگار فارس گفت: این نوجوان پیش از خودکشی در صفحه فیس‌بوک یکی از بازیکنان عراق پیام خداحافظی خود را نوشت و گفت: دیگر توان باخت‌های مکرر شما را ندارم، چون مطمئن هستم توان رفتن به جام جهانی را نیز ندارید، همین امشب خودکشی می‌کنم.

از سوی دیگر و در حادثەای مشابه، هوادار دیگری به نام علی محمد در استان بصره با کلاشینکوف پدر خود به زندگی خود پایان دادە است.

فینال بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام خلیج فارس جمعە شب برگزار شد که در آن تیم‌های امارات و عراق برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند.

به گزارش فارس،این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود امارات به پایان رسید تا این تیم برای دومین بار قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. 

فارس


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.