خودکفایی ایران در عملیات بارگیری سکوهای نفتی و گازی

خودکفایی ایران در عملیات بارگیری سکوهای نفتی و گازی

جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از بی‌نیازی کشور به شرکت‌های خارجی در زمینه عملیات بارگیری سکوهای نفتی و گازی خبر داد.

 به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، علی طاهری، پیش از ظهر امروز در مراسم بارگیری سکوی ۱۷پارس جنوبی در خرمشهر اظهار داشت: امروز بعد از گذشت چندین سال شاهد بارگیری و حفر اولین سکوی ساخت داخل در خرمشهر هستیم که این دستاورد نقطه عطفی برای شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی و همچنین مجموعه نفت و گاز کشور محسوب می شود.

وی بارگیری این سکوی تمام ایرانی را آغازی برای حمل و بارگیری این دسته از سکوها در کشور اعلام کرد و گفت: شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در فواصل کوتاه و ۱۰ تا ۲۰ روز، سکوهای دیگری را برای حمل و بارگیری آماده خواهد کرد.

طاهری اجرای طرح ‌ها با استفاده از تمام توان و ظرفیت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی را اولویت این شرکت بیان کرد و گفت : امیدوارم برخی مشکلات که در اجرا و تحویل برخی پروژ‌ه‌های فراساحلی وجود دارد، با همت مجموعه نفت و شرکت‌های کارفرما برطرف شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران ابراز امیدواری کرد با حمایت وزارت نفت سهم شرکت‌های داخلی در اجرای پروژه‌های فراساحلی بیش از گذشته افزایش یابد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.