خودکفایی ایران در طراحی و ساخت تجهیزات دریایی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در طراحی و ساخت تجهیزات دریایی خودکفا و به توان داخلی متکی هستیم.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: همیشه تهدیدات وجود دارد اما هر قدر تهدیدات ضد نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر می گردد؛ نشان دهنده افزایش توانمندی و اثرگذاری نظام مقدس ما در منطقه است. 
وی درباره تحریماتی کشورهای غربی ضد کشورمان گفت: ایران اسلامی همواره در۳۳ سال قبل با تحریم کشورهای غربی روبرو بوده است و این کینه توزی ها موضوع تازه ای نمی باشد. 
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: معتقدم هر چقدر این خباثت ها بیشتر شود به طور حتم ایرانیان آب دیده تر می شوند و فقط باید این هنر را داشته باشیم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
امیر دریادار سیاری اضافه نمود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس همیشه سعی نموده است تا هر تحریم و محدودیتی را به فرصت تبدیل کند.
وی با بیان این که پیش از پیروزی انقلاب، در زمینه تجهیزات، لوازم دفاعی و حتی آموزش وابسته بودیم؛ اضافه نمود: نیروهای نظامی جمهوری اسلای ایران از چنان توانمندی و آمادگی برخوردارند که می توانند به تهدیدات دشمن با هر میزانی در سطح، زیر سطح، هوا، ساحل و مرزهای دریایی جواب دندان شکن دهند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره آخرین فعالیت های نیروی دریایی گفت: در روزهای اخیر بیست و دومین ناو گروه نیروی دریایی ارتش که وظیفه حفظ و حراست از خطوط مواصلاتی و امنیت دریایی شناورهای نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت و در بندر سودان پهلو گرفته بود؛ دیروز این بندر را ترک نمود. 
امیر دریادار سیاری با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری های با بصیرت، سنگر محکم و در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان می باشند. 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.