خودکفایی ۸۰ درصدی پالایشگاه ها در تامین قطعات تا پایان سال ۹۲

چکیده: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد قطعات مورد نیاز شرکت گاز در داخل ساخته می شود و پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۲ به خودکفایی ۸۰درصدی برسد.

مهدی جمشیدی دانا در بازدید از قسمت های مختلف پالایشگاه شهید هاشمی نژاد با بیان مطلب فوق افزود: در حال حاضر ما راه را برای بروز استعدادهای نخبگان جوان تسهیل نموده ایم و روز به روز شاهد ساخت قطعات مورد نیاز پالایشگاه ها بدست متخصصان حوزه نفت و گاز هستیم.

وی عبور از شرایط پیش رو را مستلزم تلاش های کارکنان و متخصصان در تامین قطعات مورد نیاز پالایشگاه های گاز کشور دانست و اظهارداشت: در همین زمینه شاهد راه اندازی کمیته خود کفایی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد هستیم و سایر پالایشگاه ها هم باید این مهم را سرلوحه فعالیت های خود قراردهند تا شاهد بالندگی روز افزون ایران اسلامی در عرصه جهانی باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از اقلام مورد نیاز پالایشگاه ها در داخل ساخته می شود.

جمشیدی دانا ادامه داد: طبق برنامه قرار است تا پایان امسال خودکفایی پالایشگاه ها در ساخت و تامین قطعات مورد نیاز به ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: بنابراین برنامه ما در پایان سال ۹۲ خودکفایی ۸۰ درصدی پالایشگاه ها در تامین قطعات مورد نیاز خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ما اقدامات ارزشمند پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در ساخت و تامین قطعات مورد نیاز را به سایر پالایشگاه ها اعلام کرده ایم و کلیه پالایشگاه ها الزام به سرلوحه قراردادن این مهم در راس فعالیت های شان هستند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.