خود کفایی هدف اصلی ماست/ چیزی کم تر از بقیه نداریم

رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک گفت: در آستانه مسابقات آسیایی ایروبیک ژیمناستیک با تکیه بر مربیان ایرانی تیم ملی را به این عرصه اعزام می کنیم.

 علی نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   اظهار داشت:  ۷ نفر به اردوی آماده سازی تیم ملی  ایروبیک ژیمناستیک دعوت شده اند که از ۲۰ شهریور  با سرمربیگری هادی قاسم پور و مربیگری محمد مهر تاش اردوی خود را کلید زده اند.
 وی در ادامه افزود: از بین این  افراد یک بار دیگر انتخابی برگزار می کنیم چرا که برخی از ملی پوشان آسیب دیده بودند و سرانجام سه نفر به عنوان نفرات اصلی  و یک نفر رزرو انتخاب می شود و در صورت امکان سه نفر دیگر در گروه ب فعالیت خواهند کرد.
نصیری در خصوص برگزاری اردوهای پیش رو عنوان کرد: اردوی نهایی تیم ملی ۹ تا ۲۵ مهر ماه برگزار می شود و نفرات اصلی را به مسابقات آسیایی که از ۲۶ تا ۳۰ مهر ماه در اندونزی برگزار  می شود اعزام کنیم.
 رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک از حضور نداشتن سرمربی خارجی سر اردوی تیم ملی خبر داد و تصریح کرد: سیاست اصلی کمیته ما خود کفایی در عرصه های  بین المللی است و تمام برنامه های اردو از انتخاب مربی گرفته تا انتخاب لباس و موزیک بر عهده خود کمیته بوده است.
وی هم چنین افزود: همه  ملی پوشان درطول این مدت با برنامه پیش رفته اند و مادر راه برگزاری این اردوها به هیچ عنوان کم و کسری نداشته ایم.
 علی نصیری،  در موردعملکرد مربیان داخی ورقابت آنها با مربیان خارجی عنوان کرد: ما در حال حاضر رتبه هفتم جهانی را درا ختیار داریم ودر تعیین این رتبه ها دهم ها و صدها نیز نقش تعیین کننده دارند، هر چند گریگوری آلکان در ثبت این موقعیت جهانی به ما کمک کرده  است اما مربیان داخلی ما از لحاظ فنی و علمی کم تر از مربیان خارجی نیستند و آنچه که نقش پررنگ تری در کسب این رتبه ها و تکرار آنها رادارد سیاست گذاری و برنامه ریزی های درست و به موقع است.
 رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای را برای ملی پوشان در این عرصه پیش بینی می کنید گفت: پیش بینی کردن کار سختی است ولی ما باید ببینیم بازی که مسئولیت آن را پذیرفته ایم به کجا می بریم، همچنین تا پایان اردو زمان زیادی داریم.
وی از اعزام داوران ایرانی به مسابقات آسیایی اندونزی خبر داد و عنوان کرد:  به کل کشور اعلام کرده ایم تا داورانی که شرایط حضور دراین عرصه را دارند با پر داخت هزینه شخصی به این عرصه اعزام شوند و تاکنون علی اروجی یکی از دو داوری است که به اندونزی می رود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.