خوراکچی در غرفه ایسنا: اگر iبه اسپانیا ببازیم مصلحتی بوده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

63.JPG

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: اگر نتیجه دلخواه ایران برابر اسپانیا iبه دست نیاید تیم ملی چیزی را از دست نداده است.

محمود خوراکچی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره اولین بازی تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند که فردا برابر اسپانیا خواهد بود اظهار نمود: همیشه اولین بازی حساسیت خودش را دارد. مخصوصا این‌که این بازی در جام جهانی است. iبه اعتقادم هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و از جام جهانی ۱۹۹۲ تا iبه امروز بازی‌های بسیاری با هم نموده‌اند که نزدیک iبه هم بوده است.

کارشناس فوتسال افزود:‌ اسپانیا قهرمانی جهان را یدک می‌کشد اما ایران هم در چند سال اخیر نشان داده که در بین تیم‌های جهان یکی از مدعیان است. iبه هر حال این تیم چه با وحید شمسایی و چه بدون وحید شمسایی می تواند موفق باشد. ما مطمئنا لحظات حساسی را برای فوتسال در پیش داریم و امیدوارم از این دقایق و ثانیه‌ها iبهره لازم را ببریم.

وی در ادامه خاطرنشان نمود: ما اگر برابر اسپانیا ببازیم مطمئنا مصلحتی در کار بوده است و در آینده اگر iبه عنوان تیم دوم سود کنیم مسیرمان هموارتر خواهد بود. همچنین نمی‌توانیم با نتیجه فردا عملکرد ایران را در این دوره پیش‌بینی کنیم. همچنین اگر خدایی نکرده نتیجه‌ای iبه ضرر ما حاصل شود چیزی را از دست نداده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.