خوراکی هایی برای زیباتر شدن

۲۱خردادماه،

رادیکال های آزاد یکی از بزرگترین دشمنان پوست می باشند و باید از خوراکی هایی استفاده کنید که با این رادیکال ها مبارزه می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق،شادابی و سلامت پوست یکی از نکات بسیار مهم در زندگی است که باید همیشه آن را در خاطر داشت. استفاده از مواد غذایی خوب یکی از راه هایی است که می تواند به شادابی پوست کمک کند اما باید بدانید که از چه خوراکی هایی باید به میزان بیشتری استفاده کرد.

** فلفل دلمه فرمز: همیشه در سبزی فروشی ها فلفل دلمه ای سبز را انتخاب می کنید و شاید با خود بگویید این فلفل ها تنها در رنگ تفاوت دارند اما اینگونه نیست چرا که هر کدام خاص خود را دارند. فلفل قرمز یکی از بهترین خوراکی هایی است که اشتن ویتامین ث فروان می تواند پوست شما را کاملا شاداب و جوان کند.

** کشمش: رادیکال های آزاد یکی از بزرگترین دشمنان پوست می باشند و باید از خوراکی هایی استفاده کنید که با این رادیکال ها مبارزه می کنند. کشمش یکی از خوراکی های سرشار از آنتی اکسیدان است که پوست را طراوت بخشیده و از چروک شدن آن جلوگیری می کند.

** ماهی: نام ماهی همیشه در مطالب سلامت و مخصوصا سلامت پوست می درخشد. این خوراکی خوشمزه با داشتن میزان بسیار بسیاری امگا-۳ می تواند تمامی بیماری های پوستی را برطرف کند. همچنین ماهی ها توانایی آن را دارند که پوست را نرم و لطیف کنند.

** پیاز: این خوراکی بد بو را دست کم نگیرید چرا که بسیار بیشتر از آنچه می پنداریم خاصیت برای بدن دارد و می تواند پوست را نیز با سرعت خوب کند. پیاز یکی از بهترین خوراکی هایی است که می تواند برای رفع چین و چروک ها از ان استفاده کرد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.