خوراکی هایی برای کاهش ناتوانی جنسی

گردآوری توسط گروه ازدواج و زناشویی سایت خبری ممتاز نیوز

خوراکی هایی برای کاهش ناتوانی جنسیReviewed by نسیم on Jul 26Rating: 5.0

کاهش ناتوانی جنسی - تقوبت قوای جنسی

 کاهش ناتوانی جنسی و تقویت قوای جنسی با این خوراکی ها

آقایان بهتر است با برخی غذاها که برای تقویت قوای جنسی و کاهش ناتوانی جنسی شان مفید هستند آشنا شوند تا به این وسیله از بروز ناتوانی جنسی خود جلوگیری کنند!

مکمل هایی که برای بالا بردن سطح سلامتی جنسی معرفی می شود بسیار زیاد هستند، اما تا وقتی می توانید نیاز خود را از برنامه غذایی بگیرید چرا به سراغ مکمل بروید؟ اگر به دنبال راهی برای بالا بردن تحرک اسپرم خود هستید، برای اختلال در نعوظ یا بالا بردن میل جنسی غذاها و درمان های طبیعی وجود دارد.

گلچینی از غذاها را برای شما آماده کرده ایم تا با استفاده از آنها سلامت جنسی خود را بهبود ببخشید.

 
گردو
دکتر اسپنسر نادولسکی، پزشک خانواده و کاهش وزن می گوید: اگر بخواهم یک غذا برای سلامت مردان توصیه کنم آن گردو است. گردو نه تنها کیفیت اسپرم را بالا می برد، بلکه عملکرد اندوتلیال ( سلامت پوشش رگ های خونی ) را نیز بهبود می بخشد. وقتی از عملکرد اندوتلیال صحبت می کنیم همیشه به یاد بیماری های قلبی عروقی می افتیم اما این عملکرد به اختلال در نعوظ نیز مربوط می شود. غذاهایی که به عملکرد اندوتلیال کمک می کنند رگهای خونی را باز و به نعوظ کمک می کنند. گردو همچنین سرشار از آلفا لینولنیک اسید ( امگا ۳ اسید چرب ضروری گیاهی )، آنتی اکسیدان و منیزیم و خیلی چیزهای دیگر نیز است.

 
هندوانه
این میوه ی خوشمزه و آبدار سرشار از سیترولین است، که می تواند اختلال در نعوظ را کم کند، مخصوصا اگر به دلیل فشار خون اتفاق افتاده باشد. سیترولین تبدیل به آرژنین می شود، که تولید طبیعی اکسید نیتریک را بالا می برد. و اکسید نیتریک جریان خون به بافت های عضلانی را بهبود می بخشد که شامل اندام تناسلی آقایان نیز می شود. به این شکل است که هندوانه عملکرد جنسی را در آقایان تقویت می کند.

 
هلو
جویی تورمن، متخصص تغذیه و تناسب اندام می گوید: هلو ها نه تنها بسیار لذیذ هستند بلکه حاوی ویتامین C نیز هستند که برای بالا بردن کیفیت اسپرم انتخاب مناسبی است. در یک تحقیق مشخص شد مردانی که بیشتر زندگی خود را سیگاری بودند و به همین دلیل دچار ناباروری شده بودند با اضافه کردن ویتامین C دریافتی دوباره توانایی خود را بدست آوردند. بعلاوه ویتامین C سطح هورمون استرس یعنی کورتیزول را نیز پایین می آورد. کورتیزول و تستوسترون خیلی راحت از تعادل خارج می شوند، و هرچقدر سطح کورتیزول بالا برود، سطح تستوسترون پایین می آید. این دو هورمون بر علیه یکدیگر عمل می کنند. پس پایین آوردن کوتیزول باعث بالا رفتن و درخشش تستوسترون در مردان می شود.

 
توت ها
دکتر کاررل نادولسکی، متخصص غدد درون ریز می گوید: توت ها حاوی آنتی اکسیدان هستند که برای سلامت قلب و عروق مفید است، این را بدانید که سالم بودن قلب و عروق منجر به سلامت هورمونی نیز می شود. همچنین تحقیقات نشان داده توت ها خاصیت محافظت کننده قلب و عروق دارند که حفظ عملکرد عروقی و فشار خون، پایین آوردن سرعت پیشرفت تصلیب شریان و از بین بردن تاثیر منفی رادیکال های آزاد را در پی دارد.

 
سبزیجات با برگ سبز
سبزیجات سبز برگ سرشار از مواد مغذی هستند اما این تمام چیزی نیست که آنها دارند. این سبزیجات سرشار از منیزیم نیز هستند، یکی از ویژگی های خوبی که منیزیم دارد این است که رگ ها را گشاد می کند، که دقیقا همان کاری است که ویاگرا انجام می دهد – افزایش جریان خون به اندام تناسلی برای نعوظ بهتر. پس بروکلی، اسفناج، کلم، و هر کدام از سبزیجات سبز برگی را که می شناسید دقیقا همین کار را انجام می دهند.

 
سس های پر چرب
سبزیجات سرشار از منیزیم تنها جریان خون به اندام تناسلی را تقویت نمی کنند بلکه تاثیر مثبتی روی سلامت هورمونی نیز دارند. این سبزیجات برای یک سالاد سالم ضروری هستند. فقط مطمئن شوید که در سس سالاد خود از مقداری چربی سالم استفاده می کنید. تحقیقات نشان داده اضافه کردن چربی سالم به سس سالاد به جذب لیکوپن و مواد مغذی کمک می کند، پس سس سالاد را خودتان درست کنید تا مطمئن شودی در آن چربی سالم به کار رفته: روغن زیتون بعلاوه مقدار مساوی سرکه بالزامیک بسیار خوش طعم می شود.
 
زرده تخم مرغ
ویتامین D برای نگه داشتن تستوسترون در سطح مناسب بسیار مهم است، و زرده تخم مرغ نه تنها حاوی ویتامین D است بلکه مقادر زیادی مواد مغذی دیگر را نیز در بر دارد: پروتئین، فولات، فسفر، ویتامین B12 و سلنیوم. اما اگر زرده تخم مرغ دوست ندارید، می توانید به جایش ماهی های چرب ( قزل آلا ) و یا شیر و آب پرتقال غنی شده با ویتامین D مصرف کنید.

 
شکلات
هر زمان شکلات را برای مزایای قلبی و عروقی اش مورد تحقیق قرار می دهند متوجه مزایای جدیدی در آن می شوند. پس بدون اینکه احساس گناه کنید می توانید مقداری شکلات تلخ را وارد برنامه غذایی خود بکنید. شکلات جریان خون را بهبود می بخشد، که باعث بهتر شدن جریان خون در اندام تناسلی می شود و در نتیجه نعوظ بهبود می یابد. فنیلتیلامین موجود در شکلات می تواند روی سطح سروتونین و ایندورفین مغز تاثیر بگذارد.
 
شما چه فکر می کنید؟
آیا شما نیز از غذاها برای بهبود سلامت جنسی خود استفاده می کنید؟ به نظرتان کدامیک بیشترین تاثیر را دارد.

سایت دکتر کرمانی

این مطلب مفید بود ؟

– .

مجله ممتاز نیوز » زناشویی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.