خوروش به ایسنا خبر داد: فردا دربارهٔ کرانچار تصمیم نهایی را می‌گیریم

۲۱اردیبهشت،

hemmat khahi (12 of 12)-1.jpg

سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از جلسه مدیریت باشگاه و زلاتکو کرانچار گفت: به احتمال فراوان زلاتکو در سپاهان می‌ماند اما تصمیم‌گیری نهایی دربارهٔ او به جلسه فردا (یکشنبه) در حضور هیات مدیره موکول شد.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ نتیجه جلسه امروز (شنبه) مدیریت باشگاه فولاد سپاهان با زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان که از صبح آغاز شده بود و تا ساعتی پیش ادامه داشت، اظهار کرد: کرانچار شرایطش را به ما اعلام کرد. او ارزیابی درستی از وضعیت سپاهان داشت و درخواست‌های منطقی را دربارهٔ خودش و تیمی که برای فصل آینده نیاز دارد، مطرح کرد.

وی افزود: در این باره صحبت‌هایی رد و بدل شد اما نهایتا تصمیم گرفتیم تا شرایط و پیشنهادهای او را در جلسه دیگری که فردا (یکشنبه) با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه هم خواهد بود، مطرح کنیم تا تصمیم نهایی گرفته شود.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که در توافق کلی آیا کرانچار در سپاهان ماندنی شد یا خیر به ایسنا گفت: تصمیم نهایی فردا گرفته می‌شود اما به احتمال بسیار او در سپاهان می‌ماند. کرانچار از ما درخواست‌های غیر معقولی نداشت اما باید موافقت جمعی مدیران باشگاه فولاد را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.