خوروش: توافق با طالب لو شایعه است

۰۱م آذر ،

    رسول خوروش در گفتگویی، در خصوص جذب بازیکن خارجی در نیم فصل رقابت‌ها اظهار داشت: فعلاً جذب یک بازیکن آسیایی در دستور کارمان قرار دارد اما هنوز چیزی صد در صد نیست، ما چون سهمیه بازیکنان خارجیمان پر است فقط از آسیا می‌توانیم بازیکن بگیریم، آسیا هم مثل برزیل نیست که معدن بازیکن باشد و مانند پارسال سخت است بازیکنی مانند سزار را جذب کنیم چون در آسیا بازیکن خوب کم است و اگر هم باشد زود شناسایی می‌شود و جذب یک تیم می‌شود.

به نقل از ایمنا, وی همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه با وحید طالب لو برای نیم فصل به توافق رسیده است بیان داشت: ما صحبتی با او نداشته‌ایم، متاسفانه برای برخی خیلی وقت است که در این مورد نوشته اند و می‌نویسند اما باید بگویم همه این مطالب شایعه است و صحت ندارد.

سرپرست سپاهان همچنین در ارتباط با شکایت باشگاه سپاهان از برونو سزار نیز گفت: نماینده فیفا با ما تماس داشته است و گفته است بررسی چنین شکایاتی بین ۶ تا ۱۲ ماه زمان خواهد برد چون پرونده های زیادی در این زمینه در فیفا وجود دارد.

گفتنی است سپاهان فردا از ساعت ۱۵:۱۵ به مصاف تیم گهر لرستان خواهد رفت، این تیم برای بازی فردا علی احمدی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد همچنین آخرین تمرین این تیم نیز قبل از مصاف با گهر ساعت ۱۳ امروز برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.