خوروش: در مورد عماد رضا کوتاه نمی‌آییم

۲۸م آذر ،

   عماد رضا بعد از ۶ ماه دوری از میادین فوتبال کاسه صبرش لبریز شده و به تهران آمده تا در مقر فدراسیون فوتبال ضمن ابراز دردودل با علی کفاشیان به نوعی از باشگاه سپاهان نیز جهت عدم صدور رضایتنامه وی شکایت کند. اما مدیران باشگاه سپاهان می‌گویند در مورد این بازیکن تحت هیچ شرایطی از قوانین موجود عدول نخواهند کرد.

 رسول خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگویی کوتاه با گل گفت: ما مخالف بازی کردن عماد رضا در تیم استقلال و یا هیچ تیم دیگری نیستیم. اما این بازیکن باید تکلیف قراردادی که با باشگاه سپاهان امضاء کرده روشن کند و همچنین مشکلات مالیاتی‌اش را در اسرع وقت حل کند تا رضایتنامه‌اش صادر شود.

 وی افزود: هر بازیکنی موظف است با توجه به بند‌های قراردادش به تمام تعهداتش به نحو احسن عمل کند تا هیچگونه ضرر و زیانی متوجه او نشود. اگر بازیکنان بخواهند بطور خودسر در تمام تیم‌ها با بی‌انضباطی حرف خود را بر کرسی بنشانند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 خوروش در پایان اشاره کوتاهی هم به موضوع خرید احسان حاج‌صفی و رحمان احمدی برای آغاز نیم‌فصل دوم داشت: ما منتظریم تا توافقات نهایی با باشگاه‌های تراکتورسازی و سایپا انجام شود تا در خدمت این دو بازیکن باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.