خوروش: سپاهان باز هم در فولادشهر میزبان آسیایی ها خواهد بود

۱۵ام بهمن ،

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با مسئولان ذوب آهن به تفاهم رسیدیم که در ورزشگاه فولادشهر تمرین نکنند، براین اساس ما در ورزشگاه فولادشهر میزبان حریفانمان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: ما با باشگاه ذوب آهن توافق کردیم که چهار جلسه زمین تمرینمان را در اختیار آنها قرار دهیم تا زمین فولادشهر برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا آسیبی نبیند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: مسئولان ورزشگاه فولادشهر در حال بازسازی زمین چمن این ورزشگاه می باشند تا این زمین را آماده بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنند.

وی در خصوص عملکرد داوران فوتبال در لیگ برتر گفت: داوران با قضاوت اشتباهشان در بازی های ما مقابل حریفان تا الان ۱۰ امتیاز به ضرر ما سوت زدند.

به طور مثال تیم ما مقابل تیم های نفت آبادان، سایپا، فولاد خوزستان و فجر شهید سپاسی مستحق پیروزی بود اما داوران با قضاوت نادرستشان در نتیجه بازی تأثیرگذار بودند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه بیان داشت: در طول بازی های لیگ برتر فقط در بازی با راه آهن داور مسابقه به نفع ما سوت زد و تیم ما براساس اشتباهات داوری توانست نتیجه شکست را با مساوی عوض کند.

خوروش اظهار داشت: قضاوت نادرست داوران در بازی های ما مقابل حریفان در برنامه نود نشان داده شده است اما مسئولان فدراسیون در زمینه بهبود داوری ها اقدام مناسبی انجام ندادند.

وی در خصوص بازیکنان دعوت شده سپاهان به تیم ملی تصریح کرد: تیم ما پارسال قهرمان لیگ برتر شد اما کی روش فقط یک بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. خدا را شکر در حال حاضر ۴ بازیکن ما که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتند به تیم ملی دعوت شدند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص بحث حضور کرانچار سرمربی سپاهان در نیمکت پرسپولیس گفت: کرانچار این مسئله را رد کرده است. وی بیان داشته که با توجه به قراردادی که با سپاهان دارم به تیم دیگری نخواهم رفت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.