خوروش : هواداران ما بهترین هستند

بازی های لیگ دوازدهم شروع شده اما هنوز ماجراهای دیدار دوستانه سپاهان و تیم ملی جوانان تمام نشده است .

در این بازی که در زمین شهدای جروکان برگزار شد نوع اعتراض اکبرمحمدی سرمربی تیم جوانان به اخراج سردار آزمون که بازیکن تیم ملی جوانان و سپاهان نیز هست به نحوی بود که هواداران سپاهان را که در ابتدای مسابقه تیم جوانان را تشویق می کردند ، تحریک کرده و شعارهایی را علیه وی سردادند ودر نهایت کرانچار تیم را از زمین بیرون کشید و بازی نیمه تمام ماند !

رسول خورورش در مورد حرف و حدیث های پیش آمده بعد از این بازی و اینکه از قول وی نقل شده که از دست تماشاگران سپاهان عاصی است ، به خبرنگار سایت گل گفت : این حرف را رد می کنم . اصلا من به آقای فنایی (سرپرست تیم جوانان )چنین حرفی نزدم . چه در زمانی که بازی می کردم و چه اکنون که در خدمت باشگاه هستم همیشه اعلام کرده ام که هواداران سپاهان بهترین هستند . این مسائل را کسانی پیش می کشند که از اول فصل می خواهند سپاهان را به حاشیه بکشند اما باید بدانند که طرفداران ما با هوش تر از آن هستند که با این مسائل وارد حاشیه شوند آنان مانند همیشه از تیم خود حمایت می کنند .

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا تیم جوانان از میزبانی سپاهان ناراحت بودند گفت : سپاهان میزبانی تیم ملی جوانان را برعهده داشت و با بهترین امکانات از این تیم پذیرائی کرده ایم .ولی متاسفم که اینگونه راجع به پذیرائی ما صحبت شده است .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.