خوزستان قطب قایقرانی کشور می‌شود

۰۷خردادماه،

  خادم‌علی تهذیبی اظهار کرد: زمانی که هیات را تحویل گرفتم، مشکلات عدیده‌ای داشت که کمی روی ساماندهی منابع انسانی کار کردیم و کادری قوی‌ تشکیل دادیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه‌ داد: برگزاری اردوی تیم‌ملی رویینگ به مدت سه ماه در آبادان، اعزام تیم آقایان و بانوان استان به مسابقات لیگ برتر کانوپولوی کشور، خرید قایق و پارو و تحویل به شهرستان‌های دزفول، آبادان، اندیمشک، اهواز، شوش و امیدیه و نصب اسکله در پارک دولت اهواز از فعالیت‌های هیات طی هشت ماه اخیر بوده است.

رییس هیات قایقرانی خوزستان بیان‌کرد: در کنار فعالیت‌هایی که داشته‌ایم، احمد هویدر و مرتضی کیانمنش نیز در اردوی تیم‌ملی آب‌های خروشان شرکت داشتند. اکنون نیز نزدیک به یک ماه است که آغاز به استعدادیابی کرده‌ایم که این کار به وسیله اطلاع‌رسانی در مدارس و سطح شهر آغاز شده است. این استعدادیابی در اسکله پارک دولت اهواز انجام می‌شود که از علاقه‌مندان تست می‌گیریم و هر مراجعه‌کننده‌ای که استعداد و علاقه لازم را داشت، تحت آموزش مربیان قرار می‌گیرد.

وی به شهرستان‌های فعال در این رشته اشاره و عنوان‌کرد: اندیمشک، دزفول، اهواز و خرمشهر فعالیت خوبی دارند و هیات‌های شهرستانی آبادان، ماهشهر و امیدیه نیز در حال راه‌اندازی می باشند. هیات‌های لالی و بهبهان نیز در حال رشد می‌باشند.

تهذیبی دربارهٔ فعالیت بخش بانوان در این رشته گفت: بخش عمده‌ای از کادر ما را بانوان تشکیل می‌دهند. بانوان استان در کانوپولو قوی می باشند و در رشته آب‌های خروشان و به ویژه آب‌های آرام نیز خوب کار می‌کنند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های باشگاه‌های قایقرانی در حاشیه پارک دولت اهواز را بانوان انجام می‌دهند و با تمهیدات اندیشیده شده، بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شده است.

رییس هیات قایقرانی خوزستان در پایان اظهارکرد: اگرچه تاکنون مقداری از تجهیزات قایقرانی را تامین کرده‌ایم اما هنوز به تجهیزات بسیاری نیاز داریم و باتوجه به این‌که این تجهیزات گران قیمت می باشند، خریداری آن‌ها سخت است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.