خوزه پرورنا: از فدراسیون قایقرانی ایران حمایت می کنیم

در پی مذاکره تلفنی اسبقیان با رئیس فدراسیون جهانی

سرپرست فدراسیون قایقرانی روز گذشته با رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی کانوئینگ در مذاکره تلفنی با سید محمد شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون از همکاری و حمایت فدراسیون جهانی کانوئینگ با فدراسیون قایقرانی کشورمان خبر داد و گفت: همانطور که از دنیامالی و فدراسیون ایران در این چند سال حمایت کردیم از مسئولین جدید فدراسیون نیز حمایت خواهیم کرد.

پرورنا افزود: طی گزارشات رسیده خبرهایی از برکناری آقای دنیامالی به دستمان رسیده بود و ما هم طی نامه ای خواستیم که علت برکناری ایشان را اعلام کنند. البته طبق قوانین این جابجایی ها باید بر اساس نظر مجمع باشد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی نیز در ادامه مذاکره تلفنی خطاب به پرورنا گفت: اعضای مجمع فدراسیون قایقرانی با ابراز خوشحالی از معرفی ایشان با این جابجایی موافقت کردند و از مسئولین ورزش نیز درخواست کردند تا مجمع فوق العاده ای جهت انتخاب رئیس فدراسیون برگزار شود و این گردش مسئولیت فرصتی برای رشد و پیشرفت بیشتر قایقرانی است.

در ادامه این مذاکره اسبقیان از خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی جهت بازدید از کشورمان و برگزاری جلسه حضوری دعوت به عمل آورد که با استقبال پرورنا روبرو شد. ایشان اعلام داشتند با توجه به نزدیکی بازیهای المپیک و گرفتاری های کاری ماه سپتامبر به ایران خواهد آمد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.