خوزه کاستا: نه فقط من ،کروش و مانوئل؛ همه مربی ها روزهای بدی دارند / اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین ؛ خوزه کاستا با شکست برابر استقلال در ایادان ، روزگار خوشی را سپری نمی کند و بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند ، خلیل صالحی مدیر جدید نفت آبادان دیگر به پای او نمی ایستد و نفتی ها شاهد تغییرات خواهند بود اما کاستا به تیمش باور دارد و می خواهد به او باز هم اعتماد شود. سرمربی پرتغالی نفت آبادان در گفت و گو با خبرآنلاین از تیمش سخن می گوید:« من تیم جوان و قدرتمندی دارم که فعلا به چالش کشیده شده. این اتفاق اما همیشگی نخواهد بود. من به موفقیت این تیم باور دارم. باید به ما زمان بدهید. داریم تلاش می کنیم اما باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.» او می ماند یا رفتنی است؟ این پرسشی است که کاستا درباره اش می گوید:« بهتر نیست سئوال بعدی ات را بپرسی؟ چون من که نمی توانم درباره قرارداد خودم چیزی بگویم . این تصمیم با مدیریت باشگاه است. آنها باید تعیین کنند اما من باورم این است که تیم نفت از این شرایط خارج می شود. می دانم مردم ناراحتند و نگران اما با کمک هم می توانیم از این شرایط خارج شویم.»
این روزها فقط تیم کاستا نیست که خوب می بازد. کارلوس کروش ، خوزه مانوئل و حتی اولیویرای تراکتور که پرتغالی هستند هم تیم های شان خیلی تعریفی ندارد. کاستا در پاسخ به این سئوال می گوید:« این فقط ما سه یا ۴ نفر نیستیم که تیم های مان خیلی شریاط خوبی ندارد. خیلی دیگر از مربیان هم هستند که در همین لیگ خیلی شرایط شان خوب نیست. اصلا همه مربیان دنیا گاهی با این شرایط مواجه می شوند. الان من برای تیمم راهکاری دارم که ما را از بحران خارج می کند اما نمی توانم برای همه آن را شرح بدهم. »
شاید یک برد حال روز هر سه مربی را عوض کند ، کاستا در این باره می گوید:«با شما موافقم. یک برد بزرگ برای هر یک از ما چاره ساز است. البته فکر می کنم بهتر این است که در این شرایط تنها درباره تیم خودم حرف بزنم و برای سایر دوستانم فقط آرزوی موفقیت کنم.»
۴۱۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.